Gå til innhold

Utenom tema: stillegående oppvaskmaskin???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest supermum

De billige bråker, de dyre er stille.

Har du eksempel på hvilken type?

Jeg regner med at det er forskjell på de dyre også, og at noen er mer stille enn andre.

Skjønner at vi må betale mer for en stillegående, men vil nødig kjøpe katta i sekken hvis du skjønner...

Gjest Aimabel

Jeg regner med at det er forskjell på de dyre også, og at noen er mer stille enn andre.

Skjønner at vi må betale mer for en stillegående, men vil nødig kjøpe katta i sekken hvis du skjønner...

du bør opp i 6000 for å få en stillegående. Vi kjøpte en Miele brukt. Den kostet 7-8 ny (sjekka med leverandør)

Miele og AEG. Du får oppgitt støy i dB så vidt jeg vet. Minus skrangling i serviset.

Min siste var en billig skitt, og bråka som en traktor.

Vi kjøpte nylig ny. Den er en fra Bosch, og kostet kr 4.995,-. Ikke akkurat billig, men det fikk komme i andre rekke.

Den forrige vår vasket også i to timer, og det var jeg lei av!

Men den nye har hurtigprogram (45 graders vask), og da vasker den bra på en halvtime. Men da må koppene være godt skylt og ikke ha stått for lenge, da.

Vi er godt fornøyd, hører nesten ikke at maskina går!

Annonse

Gjest kra-ka-kra

Vi kjøpte nylig ny. Den er en fra Bosch, og kostet kr 4.995,-. Ikke akkurat billig, men det fikk komme i andre rekke.

Den forrige vår vasket også i to timer, og det var jeg lei av!

Men den nye har hurtigprogram (45 graders vask), og da vasker den bra på en halvtime. Men da må koppene være godt skylt og ikke ha stått for lenge, da.

Vi er godt fornøyd, hører nesten ikke at maskina går!

Hva har dolberter og skjærer til felles?

Jo, begge syns dens egne eindeler er best, og finest;)

Vi har hatt 3 stk, og den første var en Ariston-maskin til ca. 5000,-. Den gikk i stykker etter mindre enn 1 år, og vi fikk en ny av samme sort på garantien... Drittmaskin! Bråka som en traktor, vaska aldri reint (selv om maskina var bare halvfull!), og brukte minst 2 timer på å vaske. Jeg kjøpte ny, Asko, til nesten 7000,-, og den er verdt hvert øre! Den er meget stillegående, vasker fenomenalt rent, har ekstra knivskuff, og kanppene er på toppen av luka, slik at minsten ikke får trykt på dem. Helt genial!

Den var i dyreste laget, men så ofte som vi kjører den (familie på 5, men nesten alltid 6-7 (ungenes venner) til middag!), orka jeg ikke å vaske koppene 2 ganger før jeg kunne sette dem i skapet!

Asko er vel "lillebroren" til Miele, bare litt billigere, og jeg har tro på disse gode, gamle merkene, altså! Kjøp ihvertfall aldri Ariston! ;-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...