Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så masse med distrikt.

Ser dere er to stk som har fått det i dag. Gledeligt. Håper vi ikke ligger så langt unna..I august er det 3 år siden vi begynte prosessen vår og 17 mnd siden papirene kom til Colomb. Så du kan si vi er råklar for distrikt her og.

Krysser fingrene for at dere slipper å vente så lenge på tildeling nå da.

Lykke til.

Annonse

Gratulerer til dere og.Mange tanker no. Skal dere oppdatere papirene nå eller? Hvilken alder er dere godkjent for?

Vi har nick Pia på col.listen hvis noen lurte..

God helg

Ja, vi går på mandag og får oppdatert papirer. Mannen min jobber på sjøen og er borte i lange tider, best å få ordnet det mens han er hjemme. Jeg ble så glad at man skulle nesten tro det var tildeling.Fin start på helgen.

Ja, vi går på mandag og får oppdatert papirer. Mannen min jobber på sjøen og er borte i lange tider, best å få ordnet det mens han er hjemme. Jeg ble så glad at man skulle nesten tro det var tildeling.Fin start på helgen.

Glemte å si at vi er godkjente for et barn på 1 år. Det vil vel si 1-2 år.

Annonse

Gjest Oleane

Gratulerer så mye med distrikt.:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...