Gå til innhold

Hvor får man kjøpt badebleie?

Anbefalte innlegg

Gjest Bade-sara

er på jakt etter ordentlig badebleie, ikke bade-truse. For den holder ikke på bæsjen nei.

De har ikke på babyshop og ikke på barneverden. Hvor får vi kjøpt det da? Må vel bytte bleie for hver gang barnet skal bade? For den fungerer vel som en bleie eller? Suger den opp urin og?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231204-hvor-f%C3%A5r-man-kj%C3%B8pt-badebleie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fåes kjøpt på store dagligvarebutikker. Må kaste den når dere er ferdige å bade ja. Holder nok ikke på tiss, men holder på bæsj hvis det er tett rundt låra. Holdt ikke helt på frøkna mi som er veldig tynn i låra, men det var selvsagt mye bedre enn uten. (prøver en mindre neste gang)

Chance1365380587

Jeg var på Foreldre og Barn messen i dag, og fikk prøve på badebleie fra Natusan! Den trekker ikke til seg vann eller urin, men holder bæsjen inne. Men jeg vet ikke hvor du får kjøpt de... Den er vel grei når de sitter i vannkanten på en folksom strand eller ved et basseng. Tenkte jeg skulle prøve den i sommerferien ;-)

Annonse

Jeg har aldri skjønt dette med badebleie, en bleie kan da aldri bli helt tett?

Dritten mm vil snike seg ut i glippene samme hva.

Hvis det er løs avføring, vil det nok det.

Men hvis avføringa er nokså fast, vil "klumpen" holde seg inni bleia, forhåpentligvis til foreldrene skjønner at det har skjedd ting.

Jeg har jobbet i en svømmehall, og disse badebleiene var virkelig kjekke, altså!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...