Gjest kanskje snart studine for n'te år Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Dette spørsmålet er rettet til dere som studerte på _høyere grads universitetsutdannelse eller hovedfag/master ved høyskole - _før_ dere fikk barn. Beklager dersom noen føler at jeg har havnet i feil forum, men jeg trenger innspill til tankene mine. Var studiene like interessante som du hadde tenkt på forhånd? Hvor mye arbeid krevde studiene av deg i snitt pr uke? Arbeidet du ved siden av, hvis ja, ca hvor mye pr uke? 0 Siter
asterix Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Noen spesiell grunn til at du bare vil ha svar fra de som tok slike studier _før_ de fikk barn? Greier ikke vi som tok slikt etter vi hadde fått barn svare på om vi syntes det var interessant og om hvor krevende det var? *ler* 0 Siter
nanna Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Noen spesiell grunn til at du bare vil ha svar fra de som tok slike studier _før_ de fikk barn? Greier ikke vi som tok slikt etter vi hadde fått barn svare på om vi syntes det var interessant og om hvor krevende det var? *ler* Nei, vet du - det tror jeg hadde blitt altfor vanskelig. 0 Siter
asterix Skrevet 20. mai 2006 Skrevet 20. mai 2006 Nei, vet du - det tror jeg hadde blitt altfor vanskelig. Ja, når jeg får tenkt meg om så har du nok helt rett i det... ;-) *ler* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.