Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For noen timer siden hadde vi en nydelig kanin, nå har vi ikke kanin.

Jeg så en rev lusket rundt i nabolaget tidligere i dag. Noen tosker hadde satt ut kaninunger som de ikke ville ha selv, og kort tid etter var reven ute på jakt etter mat. Alle ungene i nabolaget var fasinert over synet.

Og så idioten meg!! Som ikke tenkte at vår utekanin var i fare!!!!!!!!!! Jeg tenkte at siden han sto i buret sitt bak gitter og et tungt lokk og godt oppe på verandaen, var det helt trygt. Men så skulle jeg ut og mate før natten...buret tomt, flis og høy dratt ut og buret på skakke.

Det er så kvalmt at jeg nesten spyr. At jeg kunne være så DUM!!!

Hvor store sjanser er det for at vi finner en død dyreskrott (eller rester...grøss) på tomta i morgen?? Tenker på 5 åringen min :(( Sender mannen min ut på inspeksjonsrunde i morgen..jeg orker ikke.

Hilsen toskete

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231236-revetragedie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist! Trist nok å miste kjæledyr på en nturlig måte, men når slike tragiske ting skjer blir det liksom verre.

Trøsteklem til dere.

Hadde dere vanlig hønsenetting?

Vi ble anbefalt revenetting da vi bygde kaninburet. Og det virker veldig solid.

Husk at reven kan grave seg under nettingen hvis det ikke er netting under buret eller fast tregulv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231236-revetragedie/#findComment-1755341
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...