canticle Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Flekker rundt. De er ikke så galt. Gatene ligger som grendehus langs afalten. Men det er virkelig ikke galt. Jeg strener bortover en gate. Lyktene skinner mildt over meg. Dette ser ikke den mørke mannen i hjørnet. Men, spiller det noe rolle? Bølgene slår inn over en strand, med sand, og jeg er stadig il live. 0 Siter
jylland Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Tenkte på på Dis av Aune Sand når jeg leste diktet eller en diktopplesning observert av Elling på en diktcafe. Er dette riktig? 0 Siter
canticle Skrevet 19. mai 2006 Forfatter Skrevet 19. mai 2006 Tenkte på på Dis av Aune Sand når jeg leste diktet eller en diktopplesning observert av Elling på en diktcafe. Er dette riktig? "Tenkte på på Dis av Aune Sand når jeg leste diktet eller en diktopplesning observert av Elling på en diktcafe. Er dette riktig?" -jylland Ja, det er helt riktig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.