Gå til innhold

Inkontinent og får ikke den hjelpen jeg trenger

Anbefalte innlegg

Hjelp!!! Jeg har vært 100% inkontinent siden jeg fikk min sønn for 4,5 år siden og har prøvd alt (tror jeg) legene vil ikke gi meg operasjon pga at jeg er for ung sier de(33 år) jeg har levd med bleier 24 timer i døgnet siden fødselen er dette riktig da??? Jeg har ikke hatt mulighet til å jobbe heller disse årene fordi jeg vet aldri når jeg tisser på meg og har et uhell og blir gjennom våt (gjennom bleier og bukse) Er det noen som kan hjelpe meg jeg trenger så sårt å få orden på livet mitt.

hilsen så frustrert kbdmagnu

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Dette må da være en alt for stor belastning for en så ung kvinne til at legen ikke skal gjøre alt som står i sin makt for å hjelpe deg. Jeg synes du skal bytte fastlege, for hjelp for dette skal du da bare ha!

Takk for svar. legen min gjør alt for å hjelpe meg men det er spesialistene som stopper meg. Jeg har vært på rikshopitalet og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte prøve alt annet før de kunne gi meg en operasjon. For en operasjon var siste løsning. Da jeg hadde prøvd alt tok jeg kontakt med Rikshospitalet igjen og fikk avslag. nå har jeg tatt saken i egne hender og fikk tak i en lege i Hamar som kanskje kan hjelpe meg men siden jeg er gravid igjen kan han ikke gjøre noe før jeg har fått barnet.han er mitt siste håp så jeg håper at han kan hjelpe. Min mann er veldig forståelsesfull men det sliter på forholdet vårt så vi får bare krysse fingrene. Takk for svar igjen!

Takk for svar. legen min gjør alt for å hjelpe meg men det er spesialistene som stopper meg. Jeg har vært på rikshopitalet og der fikk jeg beskjed om at jeg måtte prøve alt annet før de kunne gi meg en operasjon. For en operasjon var siste løsning. Da jeg hadde prøvd alt tok jeg kontakt med Rikshospitalet igjen og fikk avslag. nå har jeg tatt saken i egne hender og fikk tak i en lege i Hamar som kanskje kan hjelpe meg men siden jeg er gravid igjen kan han ikke gjøre noe før jeg har fått barnet.han er mitt siste håp så jeg håper at han kan hjelpe. Min mann er veldig forståelsesfull men det sliter på forholdet vårt så vi får bare krysse fingrene. Takk for svar igjen!

Kjære deg.

Fikk helt vondt av å lese innlegget ditt.

For ung til operasjon? Puff!! Det er no for i helv... ikke alderen de skal vurdere etter, men omfanget av plagene!! Grrrr.., ja nå ble jeg ordentlig sinna på dine vegner.

Selv fikk jeg operasjon da jeg var 19 år. Jeg hadde store plager, men ikke på langt nær så store som dine.

Uff stakkars deg. Forstår godt at dette sliter på parforholdet. Synes du er innmari tøff som i det hele tatt fungerer! All honnør til deg.

Viss ikke du får den hjelpen du har krav på, ville jeg vurdert å få gjort det privat. Skikkelig sure penger når en _vet_ at du burde få det dekket av det offentlige. Men om valget ellers er å måtte fortsette på samme måten, ville jeg ikke tvilt.

Håper du får operasjonen fort unnagjort, hos en flink kirurg. Så kan du nyte sommeren og tilværelsen på en helt fornyet måte!

Lykke til :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...