Gå til innhold

Når man har gitt f... så lenge...

Anbefalte innlegg

Gjest Hei33

Jeg har et stort problem med tennene mine. Gjennom år med store depresjoner, har jeg gitt faen i meg selv, og da også tennene. Ikke det at jeg har "råtne stubber", men jeg har mange ubehandlede hull.

Jeg lurer på om noen her vet om det går an å få dekket utgiftene til tannbehandling pga psyk. lidelse? Har hørt at f.eks bulimikere har fått dekket tannbehandling.

Nå som jeg har kommet meg ganske bra, har jeg lyst til å få ordnet på tennene, men har ikke råd selv.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231313-n%C3%A5r-man-har-gitt-f-s%C3%A5-lenge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du har brukt medikamenter som kan være en medvirkende årsak til dårlig tannhelse, så vil dette kunne gi delvis refusjon av utgiftene.

Dersom årsaken til din dårlige tannhelse er at du ikke har sørget for regelmessig tannbehandling, så kan dette vanskeliggjøre at du får refusjon.

Snakk med en tannlege, de vet som regel hvilke tilstander som gir rett til refusjon.

Gjest Hei33

Dersom du har brukt medikamenter som kan være en medvirkende årsak til dårlig tannhelse, så vil dette kunne gi delvis refusjon av utgiftene.

Dersom årsaken til din dårlige tannhelse er at du ikke har sørget for regelmessig tannbehandling, så kan dette vanskeliggjøre at du får refusjon.

Snakk med en tannlege, de vet som regel hvilke tilstander som gir rett til refusjon.

Sykdommen i seg selv gjør jo at jeg i perioder driter fullstendig i meg selv, selvsagt da også tannstell...

Men medisiner kan jo også ha vært med og ødelagt.

Skal snakke med en tannlege, jeg. Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...