Gå til innhold

hjelp - en stor og en liten pupp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sjøstjerna

Ja. Det retter seg.

Ved slutten av ammeperioden til et av mine barn, så ville barnet kun ha høyre pupp. Resultat: Melkespreng stor høyre pupp, og slapp "tom" venstrepupp. MERKBAR forskjell i størrelse.

Etter amming var puppene som før.

Amming av de andre barn viste også at de hadde preferanse for ene puppen fremfor den andre. Men jeg løste det da ved "alltid" å tilby "ikke-favoritt" brystet først.

En gang fikk jeg forferdelige sår på "god-puppen" og måtte redusere ammingen på den noen dager. Da ble det motsatt. Altså motsatt pupp ble stor- og godpuppen ble liten.

Men også dette rettet seg!

;-)

Gjest hellep

Mine hadde litt ulik størrelse før svangerskap, men i svangerskapet vaks den store mye, og den lille var omtrent uendret. Jeg får også mye mer melk i den store, og ungene foretrekker også den når de dier. Etter ammeslutt er det svært merkbar forskjell, den ene puppen ser ut som om jeg aldri hadde vært gravid, mens den andre er slapp og tom. Det ser litt rart ut, men jeg har ikke tenkt å legge meg under kniven fordt, det får bare være sånn.

Jeg er glad jeg ihvertfall har en godpupp, men jeg skulle ønske jeg hadde to, så kanskje jeg kunnet ha fullammet lengre.

Gjest efoll

Sånn hadde jeg det også. Hadde en "favorittpupp", som ble mer stimulert til melkeprodukson enn den andre. Det så snålt ut. Nå er det ca. 4 år siden jeg ammet (Jøss, så fort tida har gått!!), og puppene mine er faktisk omtrent like store nå. Og ca like faste begge to. Ikke som før ammingen, da, naturlig nok.

Så det går over!

Sånn hadde jeg det også. Hadde en "favorittpupp", som ble mer stimulert til melkeprodukson enn den andre. Det så snålt ut. Nå er det ca. 4 år siden jeg ammet (Jøss, så fort tida har gått!!), og puppene mine er faktisk omtrent like store nå. Og ca like faste begge to. Ikke som før ammingen, da, naturlig nok.

Så det går over!

Gudskjeolv for det :0)

HAr samme problem som -ikke like- og høyre pupp er mye større.

Hi-hi..litt snålt å se på ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...