Gå til innhold

høyde og vekt på 2,5 og 6 år...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Elextra

Synes ikke dette høres noe unormalt ut.

Min femåring er litt mindre enn snittet; Ca. 110 cm. høy og kun 16,5 kg.

Treåringen min, derimot, ligger nok over; Ca. 100 cm. og 17,5 kg(!).

Jeg er ikke bekymret for noen av dem...

Treåringen er ikke fylt 3 ennå da, så han kan kan vel kalles 2 1/2 en stund til.

Min 7 åring er 119 og veier 20,4 kg. Og minsten er 2 år og 9 måneder, hun er 81 ca. og veier 10.5 kg.

Klesstørrelsen for 6 åringer er 116 cm. og for 2 åringer er det vel 92 cm. så jeg synes dine høres ut til å være "helt rett" størrelse :-))

Så lenge de er friske, raske og vokser, - og endog rekker ned til bakken så synes jeg de er akkurat passe.

Annonse

Gjest girasol

Knærten min er 2 år og 3 mnd.og han veier 13 kg.og er 86 cm.høy! Ikke spesiellt stor altså, men ligger innenfor normalen. Og det er det som er viktigst! Så det virker som om ihvertfal minsteungen din - som er den jeg kan sammenligne med ;-) - er helt normal!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...