Gå til innhold

Til dere som spør

Anbefalte innlegg

Gjest leiavåværehjelpsom

Jeg har gjennom flere år "stillt meg til disposisjon" for mange som har spørsmål om adopsjon generellt og til de som vil vite "alt" om våre hentereiser osv

Jeg svarer så gjerne, reklamerer ofte for vårt land og hjelper så gjerne alle som lurer på "alt" om adopsjon.

Jeg bruker jo endel tid på disse mailene; legger stor innsats i å svare ordentlig og seriøst på alle spørsmål. Så langt NO PROBLEM, MEN

Det som irriterer meg grenseløst er dere som ikke engang gidder takke for svar,takke for opplysninger osv

Vise litt vanlig høflighet rett og slett !!

Jeg får jo self mange ,mange tilbakemeldinger også og har fått masse nye mailvenner også.

Men til dere som føler dere truffet; det tar ikke lange tiden å svare høflig på en mail når det tross alt er DU som har spurt om "en tjeneste".

Måtte bare få ut dette hjertesukket en søndagskveld,jeg har ryddet i "utboxen" min....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231449-til-dere-som-sp%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også opplevd det noen ganger men tenker som så at da har de fått svar på det de lurte på- og ferdig med det.

Eller at de kanskje ikke synes mine beretninger var noe bra ???

Uansett så er jeg faktisk enig med deg at det koster så lite å gi ei tilbakemelding for tross alt så bruker man jo litt tid på å svare !

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...