Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Vi fikk distriktet Bogota nå.

Har et par spørsmål som jeg lurer litt på:-)

1) Hvor lenge var dere der?

2) Hvor mye kr brukte dere ca på oppholdet i Colombia?

3) Var dere bare i Bogoto eller dro dere andre steder? I så fall hvor dro dere?

Takker så masse på forhånd for alle som gir meg noen svar:-)

Kommer sikkert til å spørre mere om Bogota fremover:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231451-bogota-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vi har og fått dette distriktet. Forstod utfra papirene vi fikk at det var en del som reiste til San Andres. Har vært inne litt på mailadr.som stod der og det ser fristende ut. Det koster ca 7000 kr i uken å bo Bogota, men det var store forskjeller. Lurer litt på hvor det er best å bo? Falt litt for Las Palmas.

Vel vi får håpe på svar fra andre so har vært der.

Hilsen

Hei og gratulerer med distrikt. Nå er det akkurat 1 år siden vi var i Bogota og vi var der nøyaktig 6 uker fra vi mottok sjønnasenn vår og til vi satt på flyet hjemover.

Utgifter har jeg dessverre ikke helt oversikt over, men dere kommer til å motta en oversikt fra AF som sier noe sånn som 8000 pr uke, om jeg ikke tar feil.

Vi var 2 uker på San Andres og koste oss der.

I Bogota bodde vi på Halifax og var veldig godt fornøyd med det.

Men dersom du eller andre ønsker å sende meg en mail å få litt info, så send den til

[email protected] så skal jeg svare etter beste evne.

Lykke til videre og får håpe at det ikke tar så lang tid før dere får ytterligere nyheter.

hilsen

Hei vi har og fått dette distriktet. Forstod utfra papirene vi fikk at det var en del som reiste til San Andres. Har vært inne litt på mailadr.som stod der og det ser fristende ut. Det koster ca 7000 kr i uken å bo Bogota, men det var store forskjeller. Lurer litt på hvor det er best å bo? Falt litt for Las Palmas.

Vel vi får håpe på svar fra andre so har vært der.

Hilsen

Vi var 5 uker i Colombia, 10 dager i santa marta og resten i bogota, bodde på Zuetana og var veldig fornøyde med å bo der. Drar dit neste gang også om vi får sjansen.Husker ikke pengene.

Hei! Vi var nesten 6 uker i Bogota (kom hjem mars i fjor). Bodde på Halifax og var veldig godt fornøyde med det. Vi velger også det på vår neste hentereise hvis vi får muligheten. Ellers var vi i Cartagena, og vil anbefale det på det varmeste. Flott by, med masse kultur, arkitektur, og fine strender. Vi brukte nok rundt 10000 i uka, inkl. mat og drikke på oss 3. Tror nok det var ganske mye, og at det er mulig å få det billigere. Halifax er ikke spes. dyrt altså - bare vi som unnet oss litt ekstra. Jeg kan evnt. også nåes på mail, men har ikke noen mail adresse jeg kan legge ut her. Evnt. legg ut deres så kan jeg ta kontakt. Står forøvrig også i AF sitt kontaktarkiv:-)

valmue1365380326

Hei & GRATULERER med Bogotá som distrikt!!!

Vi fikk sønnen vår (13 mnd) i Bogotá i sept 03 :) Vi hadde et kjempefint opphold. Alle formaliteter gikk smertefritt. Mye nattevåk de første 10 nettene, men så roet han seg mer også om natten :)

Vi bodde på Halifax (hadde rom ut mot bakgården/hagen - kjempefint). Etter 10 dager dro vi til Santa Marta, der bodde vi på et nydelig ferieparadis i 13 dager. Her kan det nok bli litt for rolig hvis man er glad i å farte rundt og oppleve ting.Her er det bare deilige bungalow'er på stranda, is, sol, hav, basseng og øgler (1m lange, grønne, flotte når man først har blitt vant til dem:)), men det bør vel sies at hentereisen er ingen vanlig ferietur - og vi syntes det var deilig med rolige omgivelser, det å få vårt første barn gav oss nye inntrykk i fleng :)

Gjennomsnittlig brukte vi vel 10000 i uka. Reisen med opphold og mat til Santa Marta kostet da 14000 minns jeg (så det førte ikke til noen ekstrautgifter).

Lykke til & GLED DERE!

Stor hilsen fra

Annonse

Hei og gratulerer så masse med distrikt.

Vi bodde på halifax begge gangene vi var der og var veldg fornøyd med det.

Reiste til san andres og bodde på akavrium. Kjempe flott hotel som ligger helt ute i havet.

Rundt 10000 kr må dere regne med å bruke pr uke.

Vi var der i 4 uker begge gangene.

Turen til san andres bestilles i gjennom htl halifax.

Lykke til .

Hallo, vi fikk også Bogota som distrikt, vi var der i 2003 da lå vi på Zuetana, der vil vi ikke ligge denne gangen, tror vi går for Halifax. Syns hagen på Zuetana var veldig liten, innbiller meg den er litt sttørre på Halifax. Denne gang har vi storebror med og han trenger litt mer plass.

Vi var i Bogota i feb/mars, var der i 4 uker.Hadde en rask domstol.Tilbrakte 1 uke på San andres.Var også på San Andres i 02. Veldig kjekt med San Andres også denne gangen da vi hadde med storebror på 4 år.

hadde veldig lyst til å reise til Cartagena, men fikk ikke plass på Hotel der.

Når det gj pengeforbruket så kan du sende meg en mail (elan på Col.lista), så kan du få svar på det.

Mattias1365380379

Hallo, vi fikk også Bogota som distrikt, vi var der i 2003 da lå vi på Zuetana, der vil vi ikke ligge denne gangen, tror vi går for Halifax. Syns hagen på Zuetana var veldig liten, innbiller meg den er litt sttørre på Halifax. Denne gang har vi storebror med og han trenger litt mer plass.

Hei!

Vet ikke hvor stor hagen du referer til er, men synes den på Halifax var veldig liten, iallfall hvis man skal være over en lengre periode. Vi kom fra et kjempestort hotell med store uteområder i Medellin, og var veldig glade for at vi kun trengte å være 2 netter på Halifax. Ellers var det ganske hyggelig der, men tror jeg hadde fått litt "hetta" hvis vi måtte vært der lenge.(vi hadde en meget aktiv 2 1/2 åring med oss)

Hilsen

Hei!

Vet ikke hvor stor hagen du referer til er, men synes den på Halifax var veldig liten, iallfall hvis man skal være over en lengre periode. Vi kom fra et kjempestort hotell med store uteområder i Medellin, og var veldig glade for at vi kun trengte å være 2 netter på Halifax. Ellers var det ganske hyggelig der, men tror jeg hadde fått litt "hetta" hvis vi måtte vært der lenge.(vi hadde en meget aktiv 2 1/2 åring med oss)

Hilsen

Hagen på Zuetana kan ha vært 20 kvadrat, der et tre opptok 1/3 av området. Når jeg ser på bilder fra Halifax så ser det noe større ut, med flere lekeapperater. På Zuetana var det bare et leke apperat.

Hei igjen.

Angående å reise til san andres så anbefaler jeg å gå inn på colombia klubbens sider.Der finner du bilde av hotellet vi bodde på, og som jeg anbefaler på det varmeste.

Du går inn på colombia klbbben.

Velger fotogalleri.

Medlemmenes bilder. side 2

Der finner du bilde av hotel de cameron,Aquarium.

Lykke til uansett valg.

Annonse

Vi var i Bogota i feb/mars, var der i 4 uker.Hadde en rask domstol.Tilbrakte 1 uke på San andres.Var også på San Andres i 02. Veldig kjekt med San Andres også denne gangen da vi hadde med storebror på 4 år.

hadde veldig lyst til å reise til Cartagena, men fikk ikke plass på Hotel der.

Når det gj pengeforbruket så kan du sende meg en mail (elan på Col.lista), så kan du få svar på det.

Kan jeg bare skyte inn et lite spørsmål her? Hva er Colombia-listen??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...