Gå til innhold

NHD eller andre???

Anbefalte innlegg

22årgammel
Skrevet

Jeg er veldig rar for tiden....vanskelig å forklare. Er liksom litt utafor meg selv...men likevel tilstede. Jeg er meg selv, vet hva jeg sier og gjør og sånn, men når jeg liksom har gjort noe, så blir jeg veldig usikker på om jeg har sagt/gjort det likevel???

Kjempeubehagelig. Føles som om jeg er mindre edru, men det kan jeg umulig være. For drakk senest 16.mai. Og siden har jeg hatt det sånn.

Er ikke helt med liksom......alt føles som en drøm.Av og til føler jeg meg svimmel og som om jeg skal besvime.....

Andre ganger kan jeg være litt mer med....men etter en stund så klarer jeg ikke huska hva jeg gjorde for 5 min.....jeg blir usikker på hva jeg gjorde. Sånn er det hele tiden.

Drakk som sagt den 16.mai. Den 17.mai skjedde det dramatiske ting, som gjorde at jeg tok en nozinan for å roe meg. Ellers så tok jeg medisinen som vanlig tror jeg.....den 17.mai (husker ikke). Kan dette ha noe med hvordan jeg har det nå????

Vet liksom ikke hvordan jeg skal forklare det.....

Jeg er ikke bortreist sånn at jeg tror jeg er gud eller noe liksom, men er liksom litt utenpå meg selv. Pokker....hvordan skal jeg forklare det da.

Å så har jeg vært ganske ovenpå og hypoman den siste tiden, vet ikke om det har noe å si?

Nå er jeg skikkelig sliten :-(

Hva skal jeg gjøre??? jeg mener, det er vel ingenting en lege kan gjøre....er jo ingenting å sjekke liksom, finnes vel ingen tester som kan taes for å finne ut hva det kan være.

Kan det være jeg ikke tåler alkohol?? har hatt det sånn før, den gangen ble jeg "borte" i 2 uker,før jeg kom helt 100% til meg selv.

Men om det er alkoholen, hvorfor blir jeg ikke sånn hver gang jeg drikker???

Skjønner ingenting jeg.

Håper noen her kan hjelpe og komme med tilbakemeldinger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...