Ninte Skrevet 21. mai 2006 Skrevet 21. mai 2006 Vil gratulere alle som har kommet ett steg videre i prosessen. Følger spesielt med de som får gode nyheter fra Colombia i og med at vi skal ha siste møte med bv i morgen selv for nummer 2. Gratulerer spesielt til snø som har måttet vente veldig lenge. hilsen 0 Siter
Krykkjemo Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Hei Ninte, og takk for sist!! Da er vi i løypa igjen, blir trivelig å følges videre. Er dere på flyttefot nå eller? Vi er på Tau utenfor Stavanger, og skal være her til torsdag. Hadde tenkt å ta kontakt, men så fikk Elias feber... Han er på bedringens vei, så om der har lyst og tid en dag før torsdag hadde det vært trivelig å treffes. 0 Siter
escimo Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg vil også gratulere alle som er kommet et steg videre nå!! Lykke til videre alle sammen! Hilsen fra 0 Siter
Ninte Skrevet 22. mai 2006 Forfatter Skrevet 22. mai 2006 Hei Ninte, og takk for sist!! Da er vi i løypa igjen, blir trivelig å følges videre. Er dere på flyttefot nå eller? Vi er på Tau utenfor Stavanger, og skal være her til torsdag. Hadde tenkt å ta kontakt, men så fikk Elias feber... Han er på bedringens vei, så om der har lyst og tid en dag før torsdag hadde det vært trivelig å treffes. Hei Krykkejo, så kjekt å høre fra deg. Vi er alle tre hjemme nå, pappaen reiser nedover igjen på torsdag, mens vi andre to drar inn til mormor og morfar et par dager før vi drar sørover. Vi har vært der tre uker nå! Hadde vært kjempekjekt å treffes når dere først er her nede. I morgen går det ikke for pappaen tar en tur til Sirdalen, men onsdag ettermiddag eller torsdag formiddag hadde vært supert. Dersom du har nummerne våre så ring på pappaen sitt, hvis jeg ikke hører noe prøver jeg ett av deres. Snakkes. 0 Siter
snø Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Tusen takk for gratulasjon :-) Beste hilsen fra 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.