Gå til innhold

hjelp til å skrive på kort

Anbefalte innlegg

Gjest håpløs forfatter

Søsteren min og mannen hennes fyller år om litt. Vi pleier ikke kjøpe noe særlig til hverandre, stort sett bare en blomst.

I år har jeg lyst til å slå de sammen og finne på noe ekstra.

Kunne tenke meg å kjøpe ei flaske god vin og låne jentene deres ei helg, tror det hadde vært ei fin gave, de har aldri tid alene hvor de bare kan nyte hverandre.

Så er det kortet da... Er det noen her inne med god fantasi som hadde hatt lyst til å hjelpe meg?

Jeg har så dårlig fantasi og skikkelig problermer med å forfatte et koselig eller morsomt kort!!!

Det bør inneholde noe med å nyte vinen, hverandre og den helga.

Håper på hjelp!!!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231500-hjelp-til-%C3%A5-skrive-p%C3%A5-kort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om du synes det er en idè, men her er mitt forlag:

Lag bursdagkortet som et gavekort. Du lager da et gavekort evnt på PC, og klipper dette til og limer på f.eks farget papp. Du skriver da GAVEKORT og til den det gjelder, og at gavekortet gjelder barnepass en helg etter deres ønske el. Evnt kan man lage klippekort på barnepass med ruter så de faktisk får hull i klippekortet når dere har vært barnevakt.

(Vi har motsatt vri, dvs gitt klippekort til besteforeldre som gjelder middag, kaffe osv her hos oss. Min mamma har klippekort der hun får låne barnebarnet (hennes eget ønske). En fin påminner om hvor ofte hun har barnebarna hos seg.)

Jeg har laget på PC og det ser faktisk veldig fint ut. Pynt gjerne med sølvpenn på fargepappen og det ser riktig så lekkert ut. Og vips har du bursdagskort og gave i et og samme kort.

Lykke til ;o)

Gjest håpløs forfatter

Vet ikke om du synes det er en idè, men her er mitt forlag:

Lag bursdagkortet som et gavekort. Du lager da et gavekort evnt på PC, og klipper dette til og limer på f.eks farget papp. Du skriver da GAVEKORT og til den det gjelder, og at gavekortet gjelder barnepass en helg etter deres ønske el. Evnt kan man lage klippekort på barnepass med ruter så de faktisk får hull i klippekortet når dere har vært barnevakt.

(Vi har motsatt vri, dvs gitt klippekort til besteforeldre som gjelder middag, kaffe osv her hos oss. Min mamma har klippekort der hun får låne barnebarnet (hennes eget ønske). En fin påminner om hvor ofte hun har barnebarna hos seg.)

Jeg har laget på PC og det ser faktisk veldig fint ut. Pynt gjerne med sølvpenn på fargepappen og det ser riktig så lekkert ut. Og vips har du bursdagskort og gave i et og samme kort.

Lykke til ;o)

Tusen takk!

God idè!

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...