Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en vaskemaskin som har sluttet å sentrifugere.

Kjempefin start på dagen!

Har vridd opp alt sengetøyet. Trommelen går bare ikke rundt.

Sikkert noe som har røket...

Har noen erfaring med reparasjon av vaskemaskin?

Den er 8 1/2 år gammel og har vært kjempefin. (AEG).

Har hatt en reparasjon før, men den gikk på garantien.

Koster det ikke penger bare for å få noen til å se på den da?

Jaja, det er mandag og det regner.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231515-iiik-vaskemaskinen-er-%C3%B8delagt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke vaskemaskiner i dag varer stort lengre enn 8-10 år gitt. Den første AEG'n vi hadde varte i ca. 7 år, da var hovedkortet helt gåent og vi byttet til en ny AEG. Såvidt jeg vet rusler og går den helt greit ennå, den er vel 8 år nå.

Det koster fort 500,- bare for å få noen til å komme og se på den ja og sannsynligvis vil du bare få beskjed om at det ikke lønner seg å reparere den...

Ja, det koster penger bare å ha noen som kommer og ser på den og gir et prisoverslag.

Da pumpa røk på tørketrommelen for et par år siden, mener jeg vi betalte ca 1800 for dette. Og prisen for å bytte pump ville være på over 3 000 kr, så vi endte opp med å kjøpe ny! :-(

Men vaskemaskiner er jo ofte dyrere i utgangspunktet enn mange tørketrommeler, og det ver jo "bottom line" her i om det lønner seg eller ikk.

det er trist med bruk&kast istedenfor å kjøpe nytt, men slik som prisene på elektrovarer er presset ned nå, så lønner det seg ofte ikke å reparere.

Takk for svar! Ja, det var dette jeg fryktet. Det koster faktisk ikke mer enn 3000 kroner for en ok vaskemaskin....

Har ikke sjekket filteret, men trommelen går rett og slett ikke rundt!

Det som er så synd er det med bruk og kast. Ville så gjerne brukt den videre om det hadde vært en grei pris på reparasjon.

Takk for svar! Ja, det var dette jeg fryktet. Det koster faktisk ikke mer enn 3000 kroner for en ok vaskemaskin....

Det som er så synd er det med bruk og kast. Ville så gjerne brukt den videre om det hadde vært en grei pris på reparasjon.

Ikke en bh-bøyle eller noe annet løst som har kilt seg fast utenfor trommelen da?

Annonse

Hvis trommelen ikke går rundt verken på vask eller sentrifuge, kan det faktisk være børstene.

Dette er ikke så dyrt, og man kan, om man er noe fingerferdig, skifte selv!

Lykke til!

Hvis trommelen ikke går rundt verken på vask eller sentrifuge, kan det faktisk være børstene.

Dette er ikke så dyrt, og man kan, om man er noe fingerferdig, skifte selv!

Lykke til!

Får håpe det er det da! Har en nevenyttig mann. Han prøver seg i dag :o)

Hilde

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...