Gå til innhold

Ubehagelig opplevelse! NHD/andre

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde noe skikkelig ubehagelig her igår. Jeg lå på sofaen for å slappe av litt (selvom jeg aldri får det til så må jeg jo prøve). Plutselig mistet jeg kontakten med sofaen og jeg bare svevde i lufta selvom jeg var fullstendig klar over at det ikke skjedde på ordentlig! Har hatt noe lignende følelser før, sånne ut av kroppen opplevelser og det er skikkelig grusomt. Føler liksom at det holder på å rable for meg! Har ikke nevnt dette for psykiateren min, men jeg tror jeg burde gjøre det.

På medisinfronten er min daglige dose: 50mg fontex, 350mg lamictal og 45mg sobril.

Noen her som har opplevd noe liknende? Begynner jeg å bli "gal" eller hva er dette for noe? Jeg blir engstelig...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231538-ubehagelig-opplevelse-nhdandre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Det er helt ufarlig. Noe lignende kan en oppleve under hypnose. Det er en slags alternativ bevissthetstilstand.

Igjen - det er helt ufarlig. Det kan til og med være behagelig når en lærer å nyte det i stedet for å være redd for det.

Gjest Lysglimt

Det er helt ufarlig. Noe lignende kan en oppleve under hypnose. Det er en slags alternativ bevissthetstilstand.

Igjen - det er helt ufarlig. Det kan til og med være behagelig når en lærer å nyte det i stedet for å være redd for det.

Så du tror på sånt?

Bra...=)

Stemmer det,man kan få behagelige opplevelser,når man klarer å ikke være redd.

Med andre ord så holder jeg ikke på å miste grepet, det var godt å høre! Men ekkelt er det uansett, kjenner angsten min blir verre når sånt noe skjer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...