Gå til innhold

Libero Night Comfort

Anbefalte innlegg

Gjest Speedy Gonzales

Var i helgen på "Foreldre og barn" messen, og fikk på en stand Libero hadde vareprøver på deres nye nattbleie for sengevætere "LIbero Night Comfort". Har ikke presentert denne for datteren min på 7 år enda, da jeg tenkte vi kunne bruke opp de andre nattbleiene hennes først. Så i går at hun fortsatt hadde noen igjen i bleieposen sin. Men, jeg tok en nærmere kikk på disse nye trusebleiene og fant ikke helt ut om det var noen forskjell på hva som er foran eller bak på denne bleien. Den så også veldig tynn ut og hadde "lite fyll" foran og bak i bleien syntes jeg. Noen som har prøvd ut disse allerede som kan dele sine erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231540-libero-night-comfort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Speedy Gonzales

Høres interessant ut, jeg skal se etter dem i bleiehylla.

Elelrs er det sikkert meningen at de skal være tynne slik at de ut mer som truser.

Foreløptig tror jeg de bare er til salgs hos ICA etter hva jeg forstod. Det er enten lilla eller blå bleieposer.

De ser mer ut som truser ja, bortsett fra at de har samme sømmen i siden som Up&Go bleiene (slik man kan rive opp) og det har jo ikke vanlige truser. Ellers er det jo mye mndre "fyll" i disse enn vanlige bleier, kun i midtpartiet så ungen får ikke den vanlige bleierompa.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231540-libero-night-comfort/#findComment-1759405
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...