Gå til innhold

Shit. Leser til eksamen og boka sier jeg har permanent hjerneskade...

Anbefalte innlegg

Gjest Student.8

Jeg sitter å leser til eksamen i psykologi. I boka står det klart og tydelig at ECT ikke bør brukes annet enn i ekstreme tilfeller da det gir permanent hjerneskade.

Det var det ingen som sa til meg da jeg fikk ECT behandling!

Nå skal det sies at jeg heller ikke tror jeg har fått noen hjerneskade, men er det virkelig så store forskjeller på synspunkter om ECT?

Blir litt skremt jeg da. Vet jo om folk som har fått 12 behandlinger flere ganger. Utifra boka så skal jo de snart være hjernedøde.

Heller ordentlig død enn stokk dum sier nå jeg...?

Fortsetter under...

bugge -jenta

Ta det helt med ro. Jeg har også en skade i hjernen. Flekker i hvit substans(men ikke MS). Står herved fram som hjerneskadet, og nå tuller jeg ikke.

Hjernen er slik en hellig ku.(Sukk) Gud forby at det er noe med den. Nå lider jeg nok mer av dysfunksjoner i signalstoffer enn skader. Jaja, jeg har nå klart meg bra på skolen, og var det ikke for den MR- testen, hadde jeg fortsatt hatt en "perfekt" uskadet hjerne.

Ser du har klart deg bra du også:o)

Annonse

Gjest Lysglimt

Ikke alle nei, men mange :) Eller er det bare en myte ?

En dame sa til meg,psykologene er de "galneste" av alle folk,og de merkeligste,kan jo være noe i det.

Har truffet mange rare psykologer jeg.

Men tror det er mange dyktige også,det er dem som har hvert på begge sider..=)

En dame sa til meg,psykologene er de "galneste" av alle folk,og de merkeligste,kan jo være noe i det.

Har truffet mange rare psykologer jeg.

Men tror det er mange dyktige også,det er dem som har hvert på begge sider..=)

Mente ikke de ikke var flinke, det er bare positivt i mine øyne :)

Gjest linnelinn

jeg leste til eksamen etter å ha vært på psykoedukasjonskurs for bipolare, der vi lærte at det er omtrent like mange kvinner og menn med lidelsen. Noe jeg også har lest før.

Mens i boka så står det at dobbelt så mange kvinner, som menn, har bipolar lidelse!

Står mye feil i slike bøker.

Er nok ikke skrevet av fagfolk innen psykiatri de bøkene

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...