Gå til innhold

Hun tar bleir på han.

Anbefalte innlegg

Gjest nonbleiemamma

Jeg har en sønn på tre år, han sluttet og bruke blei for nesten et år siden både om natta og dagen.

Siste gang han tisset i buksa var i oktober.

I April skulle han være hos svigermor en helg mens jeg og min mann var bortreist.

Da jeg kom for og hente han hadde han bleir på seg.

og suttret og klaget over det.

Jeg spurte svigermor om han hadde tisset seg ut siden han hadde bleir på seg. Noen hun svarte nei til.

Jeg sa ikke noe da, men tok av han bleia.

I helga var han hos dem igjen og da jeg kom for og hente han hadde hun igjen tatt på han bleier.

Jeg kjente at jeg ble irriter og sa at han ikke brukte bleir lenger at han hadde sluttet med det for lenge siden.

Til svar fikk jeg at hun hadde oppdrat tre barn og hun visste godt hvilket gris det ville bli viss det gikk galt. Og det ville hun ikke ha i sitt hus.

Min mann prøvd og forklare henne at gutten ville bli forvirret viss hun tok på han bleier hver gang han var der, mens vi ikke gjorde det hjemme.

Til svar fikk han at dette vil han skjønne når vi fikk flere barn og pjoken var blitt eldre.

Det endet tilslutt med at vi tok med oss pojken letter irritert med den beskjeden om at vi kunne finne noen andre som ville passe han uten bleier.

Og det gjorde jeg. Min svigerinne passet han i dag uten bleier. Og det gikk helt fint!

Hvordan skal vi få henne (svigermor) til og forstå?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231565-hun-tar-bleir-p%C3%A5-han/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...