Gå til innhold

bare får ut litt frustrasjon..

Anbefalte innlegg

Gjest jordbærjente

Dagene går, jeg jobber men utenom det ligger jeg hjemme på sofaen. Prøver å komme meg ut en tur hver dag. Føler meg litt stressa og sliten på en gang. Rastløs av å ligge stille, frustrert om jeg må gjøre noe. Blir fort sliten.

Fremstår som en glad jente på jobb, jeg liker meg der. Gir all energi på jobb, så hjemme er jeg ganske daff.

Jeg har liten tro på meg selv. Tror ikke jeg kan få til å f.eks sette opp en hylle hjemme, eller gjøre noe annet praktisk som jeg ikke har gjort før.

Eller? På en måte føler jeg meg lat. Utrolig lat. Jeg har verken ork eller lyst til å utrette noe. Og den innstillingen er jeg misfornøyd med. Vil ikke ha den.

Blir mye hjemme alene, og jeg kjeder meg. Men jeg vet ikke om jeg skulle ønske jeg hadde venner. Det ville være slitsomt, jeg måtte ringe dem, og holde kontakt. Jeg måtte gå ut om kveldene.

Alle oppfordrer meg til å melde meg på noe slags aktivitet, men jeg vet at jeg bare vil føle meg alene, og utenfor. Tør ikke ta kontakt, alle kjenner hverandre. Redd for at noen skal få greie på at jeg ikke har venner, og vil derfor bli tvunget til å lyve.

Skulle ønske jeg var mer sosial. At andre likte å være sammen med meg. Tør ikke gjøre et forsøk på å bli kjent med noen. Tenk om de finner ut hvordan jeg virkelig er!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231577-bare-f%C3%A5r-ut-litt-frustrasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...