Gå til innhold

Er det bare meg som synes det er utrolig vanskelig å svare på spørreskjemaer?

Anbefalte innlegg

Gjest elvira 76

I løpet av den siste uken har jeg følt meg::

Synes de er så utrolig vanskelig å gradere mine følelser, og samtidig bare ta utgangspunkt i uken som har gått. Faktisk har jeg hatt en veldig fin uke psykisk. Lurer nesten på om det er uheldig for meg, da jeg samtidig blir bedt om å svare så ærlig som jeg kan.

Hadde jeg fått spm om den siste måneden så hadde det nok vært lettere å krysse av på om jeg har ubehagelige tanker som ikke vil slippe taket.

"jeg hører stemmer som ingen andre hører". Da tenker de vel på psykose eller?

Ikke at jeg rett og slett er mere overfølsom ovenfor lyder, og ikke klarer å skille dem ute? og kan irritere meg grønn over at folk hvisker på raden bak meg.

Hvor pålitelig er disse spørreskjemaene i forhold til utredning og kartlegging?

Fortsetter under...

Gjest Lysglimt

Syns det er greit å svare på slike spørre-skjemaer jeg,bare krysser av i vei,men om de er pålitelige tviler jeg på.

Man må iallefall tenke over hva man krysser av på,men man skal jo være ærlig,men svarene kan jo missforståes.

Gjest Hei33

Neida, jeg syntes også det var utrolig vanskelig å fylle ut et slikt skjema. Hadde veldig vanskelig for å bestemme meg for hvilket svaralternativ jeg skulle velge. krysset av og strøk ut i ett sett... ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...