Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å gå opp i vekt av xanor, at man får ekstra matlyst? Føler meg sulten hele tiden nå men vet ikke hvilke medisin som gjør det. Går på zeldox 160 mg, truxal 100 mg, buspar 40 mg og xanor 4 mg og Mogadon 5 mg.

Nylig starta med xanor og Mogadon. Gått opp 30 kg på litium før. og vil ikke gå opp i vekt igjen men xanor hjelper utrolig mot angsten.

Også er jeg trøtt døgnet rundt hvorfor?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231596-xanor-og-velt%C3%B8kning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Selv har jeg oplevd det motsatte, at det stabiliserer vekt, men øket appetitt er også en mulig bivirkning i følge felleskatalogen. Hvis du har gått veldig raskt opp til 4 mg, som er det jeg også går på, kan du bli trøtt i starten. Jeg gikk litt raskt opp denne gangen for jeg har brukt det i flere omganger, men den trøttheten gav seg etterhvert.

Husk at det står i felleskatalogen at det bør nedtrappes hver 8. mnd. Dette er psykiateren min nøye med å følge opp. Etter en pause har jeg begynt igjen.

Vh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...