Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste typer har fungert hos oss, både H&M, Cubus, og dyrere merker fra fru Lyng etc. Boxer og trusetypen går like bra.

Men husk at de ofte er store i størrelsen, om han er slank bør du ikke kjøpe for stor.

....Og at de krymper en del i tørketrommel.

De fleste typer har fungert hos oss, både H&M, Cubus, og dyrere merker fra fru Lyng etc. Boxer og trusetypen går like bra.

Men husk at de ofte er store i størrelsen, om han er slank bør du ikke kjøpe for stor.

Ja, det med krymping er artig ja.

Jeg må kjøpe podens "vanlige" str. og så _må_ jeg tromle, da blir de passe.

Min gutt er mest glad i bokser.

:0)

Ja du sier noe... Min 4,5-åring har fortsatt en del underbukser i str 86 han:-)

Gjest Flystripa

H&M, Lindex er greie. Vi har noen fra Cubus, men de blir fort "lurvete" (boxere som slenger er ikke pop). 3-åringen hylte i dag: " Den boxeren her er nysgjerrigheta(!). " Den var ikke tettsittende rundt lårene, og kom for langt opp i rumpa da han trekte på seg buksa. Det var Cubus, ja...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...