Gå til innhold

psykologiske tester på nett?

Anbefalte innlegg

Gjest Lysglimt
Skrevet

Noen som vet om det finnes psykologiske tester på nettet?

Hvor man kan teste psyken sin anonymt?

Skrevet

Har du tatt testen,hvor mange prosent fikk du?

Hvilken av dem ?

serenity777
Skrevet

Takk,nå skal jeg teste meg selv litt...=)

Jeg fikk 67% på schizofreni testen.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Hvilken av dem ?

Den linken,schizofren-testen.

Tror ikke den var så seriøs,var jo bare noen spørsmål...du trenger ikke svare på det,det har ikke jeg noe med.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Betyr det at du har det da?

Skrevet

Den linken,schizofren-testen.

Tror ikke den var så seriøs,var jo bare noen spørsmål...du trenger ikke svare på det,det har ikke jeg noe med.

jeg er ikke scizofren i følge den testen. har derimot skåret grusomt høyt på depresjonstesten. Enn du ?

Gjest Lysglimt
Skrevet

jeg er ikke scizofren i følge den testen. har derimot skåret grusomt høyt på depresjonstesten. Enn du ?

Fant ikke depresjonstesten jeg.

Er schizofren jeg ifølge den testen,men det kom ikke som noe sjokk,eller begynnende schizofreni eller hva det stod.

Ifølge den testen er alle med alternative tanker det tror jeg,var derfor den var upålitelig.

Skrevet

Fant ikke depresjonstesten jeg.

Er schizofren jeg ifølge den testen,men det kom ikke som noe sjokk,eller begynnende schizofreni eller hva det stod.

Ifølge den testen er alle med alternative tanker det tror jeg,var derfor den var upålitelig.

Nå blander jeg meg inn. Jeg lurer bare på hva alternative tanker er?

Gjest Lysglimt
Skrevet

Nå blander jeg meg inn. Jeg lurer bare på hva alternative tanker er?

Hmf,alternative tanker er mye i grunn,det ligger vel i ordet,men tenker utneom det "normale"...

F.eks jeg tror på liv på andre planeter,på hjelpere,astralplanet,telepati,tankeoverføring..osv.

Skrevet

Hmf,alternative tanker er mye i grunn,det ligger vel i ordet,men tenker utneom det "normale"...

F.eks jeg tror på liv på andre planeter,på hjelpere,astralplanet,telepati,tankeoverføring..osv.

Ok. Det betyr sikkert noe for deg.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Ok. Det betyr sikkert noe for deg.

Hva mente du?

Betyr mye for meg det ja,husk at alle er forskjellige...=)

Respekterer det jeg.

Skrevet

Hva mente du?

Betyr mye for meg det ja,husk at alle er forskjellige...=)

Respekterer det jeg.

Vi er forskjellige og veldig like alle mennesker:-)

Jeg tenkte at det betyr noe/mye for deg å tro på det alternative som du beskrev.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Vi er forskjellige og veldig like alle mennesker:-)

Jeg tenkte at det betyr noe/mye for deg å tro på det alternative som du beskrev.

Ja ulike og like er vi,egentlig ett...=)

Ja det betyr mye for meg.

Skrevet

Ja ulike og like er vi,egentlig ett...=)

Ja det betyr mye for meg.

Ok. Jeg ville bare prøve å forstå hva det alternative er og hva det betyr for deg.

Skrevet

Jeg fikk 66%. Det er ikke veldig mye som skal til før man begynner å samler poeng i den testen.

Skrevet

SCID II og MINI ligger på nett. Det er bare å søke de opp på sol.no.

Disse to er diagnoseverktøyer som brukes hyppig i psykiatrien.

Gjest Lysglimt
Skrevet

Ok. Jeg ville bare prøve å forstå hva det alternative er og hva det betyr for deg.

Hadde ikke det alternative eksistert, hadde livet mitt blitt tomt og meningsløst..

Det sier jo litt om hva det betyr...=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...