Gå til innhold

Aktiviteter til snart 3-åring?

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'

Jeg har en meget aktiv jente som jeg tror ville kose seg veldig med noen type aktivitet etter barnehagen. Men, jeg aner ikke hva som kan være bra til en så liten jente? Jeg tenker da type gymnastikk eller annen aktivitet der hun får løpe, hoppe, danse eller hva det nå må være.

Jeg vil gjerne begynne med noe fra høsten av og er veldig takknemlig for bra forslag.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231629-aktiviteter-til-snart-3-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyttårsjenta'

Min snart-treåring går på barneidrett, der idrettshallen fylles med ulike aktiviteter tilpasset unger fra to til seks år. Hun storkoser seg og klatrer i ribbevegger, slipper seg ned fra tau og hopper trampoline. Veldig bra sosialt også.

ÅÅÅÅÅHH!! Det høres helt perfekt ut!! Hvor kan jeg finne ut av om de har det der vi bor??

ÅÅÅÅÅHH!! Det høres helt perfekt ut!! Hvor kan jeg finne ut av om de har det der vi bor??

Ta kontakt med idrettslaget der du bor, kanskje de har et sånt tilbud? Hvis ikke, så kan du jo oppmuntre dem til å starte et? Det er foreldrestyrt, så det eneste som trengs er et lokale og utstyr. Ikke dyrt heller.

Annonse

Min aktive snart 3 åring har gått på barnetrimm det siste året sammen med storesøster på 5,5.

Mens de andre foreldre sitter i en krok & sladrer må jeg holde meg i nærheten av lillegutten som klatrer til topps i ribbeveggen & hopper ned på tjukkassen med et stort glis.

Vi har også et terapimaster slyngetreningsapparat hengende i stua som begge ungene bruker flittig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...