Gjest Violsa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Var jeg som skrev det innlegget om å ha sett noe jævlig. Jeg så et mord på internett. Muslimske djevler som først lar han trygle for sitt liv.Så skjærer de sakte over strupen på han. Han bare skriker og hyler og blodet strømmer ut.Det tar så lang tid. .En så grusom død.Og tenk så redd han må ha vært. Ikke bare det at var helt jævlig å se på og at bildene vil nok aldri blekne. For sånn ondskap har jeg aldri klart å forholde meg til selv om jeg har sett dokumentarer om auswitch, og grusomme ting har uten tvil skjedd før. . sov litt i dag.Men bildene er der enda. Er ikke bare det at det var så forferdelig grusomt å se at jeg måtte spy og får angst og svetter og blir kvalm når det kommer inn i bevistheten min igjen. Samtidig føler jeg meg så råtten. At jeg har sett noe jeg ikke burde se. at jeg av morbid nysgjerrighet , det var ikke bare et ulykkestilfelle at jeg trykket på den linken. Føler jeg har fått en moralsk blodflekk på sjelen min. Jeg skammer meg rett og slett .Jeg klarer ikke forklare. Men alle de som har de jævlige videone ute , eller ber andre se de for å se hva vi kjemper i mot. Det føles ikke riktig. Her er jeg faktisk for sensur , på lik linje som barnepografi er forbudt. vet ikke jeg. Jeg ble så sjokkert at jeg aldri skal se noe sånt igjen. det var litt digresjon på en måte , eller ikke. Men det påvirket meg veldig , og jeg følte det var galt ,umoralsk og se det jeg så. Så jeg skrev ikke under mitt eget nick.Et eller annet sted i samvittigheten min sier at det å se den videon var galt. Ikke bare fordi den var jævlig. Men det var respektløst over for Eugene Armstrong og hans famile. Samtidig vekker det vonde følelser for meg. I drømme kommer alltid ulike versjoner av hva som kunne ha skjedd under voldtekten , hvor ille det egentlig kunne gått. Og jeg har tenkt at hvorfor kjempet jeg ikke mer , jeg skulle slått skikkelig ,klort,bitt,kjempet med nebb og klær. Har hatt masse skyldfølelse for akkurat det. Men jeg vet ikke , de siste marerittene og hele den videoene har trigget noe i meg. Frykten har virkelig våknet opp. jeg er faktisk en "survivor" .Jeg var i en veldig farlig situasjon som kunne endt veldig galt. . .har ikke tatt det inn over meg før. Selv om jeg har sagt i rettsal at jeg fryktet for mitt eget liv. Vet ikke hvorfor det kommer fram nå. Har ikke klart å snakke så mye om det , bareom andre ting . at jeg er deprimert , ikke fikser studier eller jobb , savner venner , ensom , dårlig selvtillitt , savner kjæreste , misfornøyd med vekta. Men å snakke om det som skjedde, i detaljer. Det har jeg kun gjort i retten og i poliltiavhør. Da var jeg litt som en maskin. Bestemte meg for å bare være et profft vitne og huske alle detaljer og opptre korrekt. Sørge for at han blir dømt. I rettsalen klarte jeg utrolig nok å si til advokaten min at jeg følte ikke jeg greide å vise følelser nok. Så kanskje de trodde jeg virket kald. Hun sa jeg sto og skalv som et aspeløs. Så litt beveget var jeg vel. Hele redselen for hevn , at han skal dukke opp foran døra mi. Prøve å skyte meg eller knivstikke meg når vi møtes i retten. Eller kanskje når han kommer ut av fengsel hvis han blir dømt. . Var den videon kanskje som utløste det. Jeg bor i et svært hus med mange leiligheter. Og egentlig har jeg ikke vært så var for lyder og sånt i det siste . Men nå var det sånn at jeg skvetter og kjenner pulsen øker og hjertet banker og jeg blir kvalm. Lurer på om det er han eller noen av hans venner som er her for å hevne seg. Vet at sånne ting sjelden skjer og at det helt sikkert går bra. Drakk meg full på fredag. Skulle egentlig drikke i dag også , har jo enn unnskyldning siden det er bigbrother finale. Men så øvelseskjørte jeg med mammma og rakk akkurat ikke butikken. . orker ikke medisiner , har ganske en ødelagt personlighet , men jeg har ihvertfall en personlighet selv om jeg har det crappy.. Jeg hater han så veldig. Og ikke kom med alt det jævla fuckings greia om at alle er ikke sånn. Nei alle er ikke sånn. Men de fra det landet har stått for veldig mange av drapene de siste årene i norge. Og selv om alle ikke er sånn har jo den fyren her vist at han faktisk er tilbøyelig til å gjøre avskylige handlinger mot en uskyldig person.. . Tenk om jeg bare hadde hatt et rusproblem og kunne legge meg inn på avvenning og bli frisk. I wish. Eller at jeg bare var ødelagt og skadete av en voldtekt og bare trengte bearbeide den. Var ødelagt fra før ,nå har det kanskje gått så langt at jeg er beyond repair. Vet ikke lenger , tror ikke på medisiner. Problemene mine er altfor sammensatt til å løse de med en tabelett. Jeg vet ikke hvordan jeg noengang skal kunne bli hel igjen. Var først inne mye på sykehus for somatikk. Så havnet jeg inn i psykiatrien. Og det er stort sett egentlig det jeg har gjort i mitt voksne liv , dete eneste jeg kjenner.. jeg kan ikke bli frisk når jeg ikke vet hva jeg feiler. Eller jeg tror jeg feiler en milliard ting. Har også fått sikkert 10 forskjellige diagnoser på akuttinnhold på sykehus etter pilleoverdoser. Tror ikke det går ann å repare et sånt menneske.Jeg vet ihvertfall ikke hvordan og det er derfor jeg blir så jævlig frustrert. Kanskje jeg burde reise noe sted og hjelpe andre. så har jeg ihvertfall gjort noe bra som person. Få en type selvverd .Føle at jeg har gjort noe positivt for andre, Tror familien min er lei av meg og problemene mine. Mamma har vært syk en periode og jeg stilte ikke opp. Besøkte henne ikke på sykehus engang når hun lå med 3 grads forbrenninger. Da satt jeg i min egen destruktive verden med piller ,kutting og alkohol. Så jævla egoistisk. Mamma spessielt har vært der hele tida og stilt opp 1 milliard prosent.. Så er jeg den onde krevende energivampyren som tydeligvis ikke kan gi noe tilbake til andre. Det er en grunn til at jeg er ensom. sikkert ,fordi jeg er en ødelagt og fæl person Jeg er en ond person , har ikke noe å gi og er lei av å alltid være "psyke" meg. Prøver å ta ansvar ved og isolere meg og klare meg selv og kutte kontakt med familien. Men da freaker jo de ut. Bekymret for deg ,blablaog jeg får ikke vært i fred. Jeg er en enorm belastning på moren min og vil ikke være det. Vil at hun skal ha det bra. Men virker som om hun ikke klarer å gi meg opp og seile min egen sjø. Bare la meg gå til grunne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 hmm , så ble det overspising på kinamat isteden for alkohol. er det noe bedre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lysglimt Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Kjære deg! Så trist at du måtte oppleve så mye vondt i livet. Forferdelig at du kom over den videoen på nettet,ble kvalm av å lese det,sånt burde ikke være tilgjengelig,ærlig talt! Du må ikke stenge deg inne og være selvdestruktiv,kan du ikke prøve å få hjelp? Det må da kunne være noen som kan hjelpe deg,forstår at du vil hjelpe andre,gjøre nytte for deg,men det aller første du må gjøre er å hjelpe deg selv,ellers kan du ikke hjelpe andre. Men du kan jo ha som mål at du vil hjelpe andre,men husk deg selv først,det må du bare. Du kan ikke sitte/være i leiligheten og bare være redd. Håper du får hjelp,tar kontakt med noen som kan hjelpe deg. Du trenger noen å prate med nå,kanskje de fæle bildene utløste alle disse vonde tankene dine,det var du jo inne på selv også. Varme tanker fra meg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest personen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 hmm , så ble det overspising på kinamat isteden for alkohol. er det noe bedre? Etter min smak er det bedre iallefall Kinamat er veldig godt dah! Mye sunne grønnsaker og proteinrikt kjøtt i kinamat også! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest personen Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Etter min smak er det bedre iallefall Kinamat er veldig godt dah! Mye sunne grønnsaker og proteinrikt kjøtt i kinamat også! Etter min smak er det bedre iallefall Kinamat er godt dah! Mye sunne grønnsaker og proteinrikt kjøtt i kinamat også! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lysglimt Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 hmm , så ble det overspising på kinamat isteden for alkohol. er det noe bedre? Bedre du spiser mat enn drikker alkohol...=) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violsa Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Etter min smak er det bedre iallefall Kinamat er godt dah! Mye sunne grønnsaker og proteinrikt kjøtt i kinamat også! joda , og har fått hos en ordentlig lokal kinarestaurant også. Så smaker ekte kinamat. Ikke sånn man bestiller fra pizza og kina ekspressen. pleid å spist på den restauranten ofte. Viste egentlig ikke at de kjørte ut. Men så gjorde de vist det da 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759070 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serenity777 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det er like bra at slike snutter blir vist. Det viser verden hvor grusom ekstrem islam er. De er ikke det spytt bedre enn naziene under 2 verdenskrig. Naziene skjulte jo sine ugjerninger, men disse helvettes jævla tullingene skryter av dem. Treffer jeg på noen slike fanatiske folk i helvette, skal jeg plage dem inn i evigheten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perlemoren Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hei du, Det var vondt å lese.. Først vil jeg bare si at du overhodet ikke har noen skyld i voldtekten. Det håper jeg du selv vet.. Selv om man kjemper med nebb og klør, så er det ikke sikkert man slipper unna likevel. Snakker her av erfaring. Dessuten kan det være farlig, for han kunne jo hatt noe slags våpen på seg.. Huff.. Tanker og følelser er veldig sammensatt. Skjønner frustrasjonen din. Av og til skulle jeg ønske man hadde slike tråder som gikk fra følelse til årsak, så kunne man lett funnet ut hva som forårsaker alt sammen. Men man må nok gå omveien. Prate, drøfte, dvele. Igjen og igjen og igjen. Slike ting tar lang tid og skjønner veldig godt frustrasjonen over å ikke komme til "kjernen". Kanskje du prøver å få alt ut på en gang og så blir det litt for stort..? Dette var i allefall noen av tankene jeg fikk da jeg leste innlegget ditt.. God natt 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759323 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest personen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 joda , og har fått hos en ordentlig lokal kinarestaurant også. Så smaker ekte kinamat. Ikke sånn man bestiller fra pizza og kina ekspressen. pleid å spist på den restauranten ofte. Viste egentlig ikke at de kjørte ut. Men så gjorde de vist det da Takk for tipset. Det er sikkert lurt å spise litt mer variert, også for min del. Om ikke for det ernæringsmessige, så iallefall for å forsøke å skape litt mer variasjon, og nye impulser i livet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231632-meningsl%C3%B8st-svada/#findComment-1759402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.