Gjest neve Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Vanlige muffins evt med noe ekstra til barnebursdag...? 0 Siter
Gjest baker1 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Vanlige muffins: 50g smeltet smør 1dl sukker 1 egg 1dl melk 2ts vaniljesukker 3ts bakepulver 2,5dl hvetemel Ovn på 175 grader. Smelt smør, avkjøl litt. Ha smør og sukker i bolle, rør til det blir lyst og luftig. Knekk egget i, rør godt sammen. Ha i melk og sikt i resten. Bland godt. Halvfulle former, nederste rille, 15 minutter. Forslag til "fyll": revet kokesjokolade, knuste pepperkaker, rosiner, hakkede nøtter, syltetøy, peanøttsmør, kakao. Med glasur på toppen og en nonstop eller to på hver blir dette fantastisk! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ferdigblandingen man får kjøpt i butikken er nok den eneste muffinsoppskriften jeg kan skryte av å ha laget.. ;-) Men de er gode altså! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Ferdigblandingen man får kjøpt i butikken er nok den eneste muffinsoppskriften jeg kan skryte av å ha laget.. ;-) Men de er gode altså! Jeg skal ha barneselskap i morgen, og går for ferdig pose, så jeg ble en smule lettet når du går god for smaken! ) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Jeg skal ha barneselskap i morgen, og går for ferdig pose, så jeg ble en smule lettet når du går god for smaken! ) Den er kjempelettvindt å lage :-) Ingen har klaga på smaken så langt iallefall ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 Den er kjempelettvindt å lage :-) Ingen har klaga på smaken så langt iallefall ;-) Tenkte jeg skulle kline på noen non stop, da blir det nok bankers. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Tenkte jeg skulle kline på noen non stop, da blir det nok bankers. Det er faktisk non stop og glasur inkludert i muffinspakken :-)) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 De beste muffinsene jeg har smakt er de ferdigpakkene du kjøper i butikken. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er faktisk non stop og glasur inkludert i muffinspakken :-)) Det er det ja, når jeg tenker meg om så tror jeg guttungen fikk slike til 3 årsdagen. I dag er han 5 år, tiden går fort! 0 Siter
Linnea78 Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Kjøp ferdig blanding tror det er den fra Mølleren jeg har brukt og den er knallgod. HVis du vil gjøre mer ut av det kan du jo kjøpe ei pakke med frossen bær (blåbær e.l) å blande i, da blir de ekstra fruktige... :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. mai 2006 Skrevet 23. mai 2006 Det er det ja, når jeg tenker meg om så tror jeg guttungen fikk slike til 3 årsdagen. I dag er han 5 år, tiden går fort! Gratulerer med dagen :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.