Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest glaice

Takker for tipset - lurt med sjokoladekrem til hjulene :-)

Har du oppskrift til krem til de andre fargene? En eller annen form for smørkrem, regner jeg med?

Jeg syns ikke cacaskremen er så god jeg da....

Jeg har brukt denne:

300g melis

100g smør (romtemperert mellange)

2-3 ss kakao

1 stor ts vaniljesukker

3 ss kaffe (bare rører ut masse pulverkaffe i varmt vann, har aldri kaffe stående...tar så 3 ss skjeer av ferdig kaffe ;-))

1 egg!!! Da blir den alltid fin syns jeg! (er jo ikke alle som tåler egg da)

+ evnt. romdråper?

Jeg rører alt sammen med foodprosessoren, gidder aldri røre for hånd, da tar det jo år og dag for å få den glatt og jevn uten klomper...

Laget også denne kremen hvit en gang, den syns barna var veldig god...

byttet da ut kakao og kaffe med 1 plate smeltet hvit dronningsjokolade! og blandet i den fargen jeg ville ha; rosa/grønn/blå osv...

Fortsetter under...

Takker så mye! Innbiller meg at jeg muligens har sett cacasprodukter på en hobbyforretning? Skal sjekke! (Jeg fpr neppe tilsendt fargene i tide til bursdagen, dersom jeg bestiller på nettet)

Cacas er kjempekjappe med å sende produkter. Jeg hadde det jeg bestilte to dager etter jeg hadde lagt inn bestilling, men det kommer jo an på når bursdagen er...

Gjest Debra irl

Takker så mye! Innbiller meg at jeg muligens har sett cacasprodukter på en hobbyforretning? Skal sjekke! (Jeg fpr neppe tilsendt fargene i tide til bursdagen, dersom jeg bestiller på nettet)

Du kan ringe dem etter du har sendt bestillingen. Be om at de sender den raskest mulig. Jeg hadde den dagen etter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...