Gå til innhold

Jeg liker ikke "fopall", men...

Anbefalte innlegg

...jammen er det sjarmerende med en gjeng tannlause 6-7 åringer som febrilsk prøver å få foten på ballen, og få sendt den i mål bak en keeper som egentlig ser ut som om h*n er litt redd for å få ballen i hodet.

Guttungen er iallefall blitt fotballfrelst, så da får jeg vel stille opp som heiagjeng sålenge det behøves. *sukk*

*gulp* der gikk den kamelen ned...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231705-jeg-liker-ikke-fopall-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

He-he.........jeg fikk en gutt hjem etter en prøvetrening, med følgende utsagn:

"Dette er det kjeeeeeedeligste jeg har vært med på. Jeg gidder ikke være med!!!!!!!!!!"

Snakket med trenerer etterpå som fortalte at hun så gutten min kjedet seg veldig.

Så her blir det kanskje far som gjør halsen klar for kamelen..... :0)

"Dette er det kjeeeeeedeligste jeg har vært med på. Jeg gidder ikke være med!!!!!!!!!!"

Snakket med trenerer etterpå som fortalte at hun så gutten min kjedet seg veldig.

Skal vi bytte gutt ;-)?

He he he - poden var på turnering i helga. Morro å se på, så lenge begge lagene er på samme nivå (og for vår podes lag er det "møljefotball"). De spilte bra: to uavgjorte, en 0-3 tap - morro kamper. Den siste kampen var mot et rent guttelag som trente fotball to ganger i uka siste året - og vi slutta tellinga midt i førsteomgangen, da det andre laget ledet "omlag 10-0" iflg. dommeren :-)

Og våre sønner følges som vanlig ad...

Her har vi også en helfrelst fotball gutt som gjerne kan trene heeele tiden.

LLurer på hvor de genene komfra

Ja, det lurer jeg på . Tror det er sånn luftbåren smitte i klasserommet eller no'.

Kanskje det går over når de blir større? (hadde liksom sett for oss alpint, tennis korps og piano for ungene vi da)

Tenk at vi har hatt jevngamle gutter i nesten 7 år!

Går det bra med prinsen din på skolen?

Annonse

*Hehe* Vi hadde en diskusjon her før barnet ditt skulle begynne på skolen; om fotballfedre, fotballmødre og mulgheten for å drive med andre aktiviteter. Husker du?

Jeg sitter fortsatt på min høye hest, junior er 3 år og er ikke opptatt av fotball(ennå?). *Slenger over litt ketchup til å marinere kamelen med*

Eller som sønnen min spurte meg på vei til skolen en dag:

"Mamma, hva er egentlig vitsen med fotball?"

Jeg ble svar skyldig der, gitt...

*Hehe* Vi hadde en diskusjon her før barnet ditt skulle begynne på skolen; om fotballfedre, fotballmødre og mulgheten for å drive med andre aktiviteter. Husker du?

Jeg sitter fortsatt på min høye hest, junior er 3 år og er ikke opptatt av fotball(ennå?). *Slenger over litt ketchup til å marinere kamelen med*

*gremmes*

Takk for ketsjupen.

Minsten min var også i hundre etter å ha trent fotball for første gang i forrige uke. Han hadde vært på laget som vant, men det var ikke så rart - "for jeg hadde alle de brae spillerne".

Jadda. Jeg kjøpte meg en sammenleggbar stol for å ha på sidelinja da søsteren hans spilte fotball. Tror nok jeg må lete den fram igjen...

Rhea Silvia

Ja, det lurer jeg på . Tror det er sånn luftbåren smitte i klasserommet eller no'.

Kanskje det går over når de blir større? (hadde liksom sett for oss alpint, tennis korps og piano for ungene vi da)

Tenk at vi har hatt jevngamle gutter i nesten 7 år!

Går det bra med prinsen din på skolen?

Joda! Han trives, men han synes lekser er kjedelige.

Han er veldig utålmodig, men er veldig sjølvstendig sier læreren. Og alt er gøy, untatt lekser!

Hva med din prins da?

Annonse

Huff, akkurat det er jeg redd for med lillebror også. Jeg synes det er kjempekjedelig med fotball. Og har absolutt ikke lyst til å bruke hver helg i sommerhalvåret på å stå i regn på en forblåst fotballbane...

Derfor tar jeg ham gladelig med på balletten til jentene (thi-hi!)

Joda! Han trives, men han synes lekser er kjedelige.

Han er veldig utålmodig, men er veldig sjølvstendig sier læreren. Og alt er gøy, untatt lekser!

Hva med din prins da?

Han har det kjempebra! Har fått masse nye venner og utvidet radiusen sin i det siste (får gå aleine for å besøke kompiser i nærheten) Lekser er stort sett moro, når det ikke er fargelegging. Han har begynt å lese bøker sjøl, og er glad i tall også.

-men jeg høres mest om de fantastiske klinkekulebanene han lager på SFO, da :-)

*thihi*

Jeg var på min første fotballkamp "ever" (utenom den 16.mai på Lerkendal, da jeg var russ, da... Men den hsuker jeg ikke noe av..) i går kveld. Pjokken spiller på G8, og tror fremdeles av det er om å gjøre å sparke lengst eller høyest....

Pappa'n er oppmann for laget, og har fungert som trener, og det er _veldig_ gjevt!

Forrige mandag ble det uavgjort, men i gårkveld ble det 9-7 til bortelaget. Tragisk!

Men pjokken min er like fornøyd, for han var bortpå fotballen 1 gang! Helt utrolig!

*de er bare herlige, altså!*

Når det gjelder kortspill er pjokken verdens verste taper, men i lagspill ser det heldigvis ut for å gå bedre!;-)

Gjest prust

Samme her! Jeg er IKKE interessert i fortball - men du skulle ha hørt meg og de andre mødrene heie på forrige fotballkamp - der våre yndige førsteklassinger ble slått 11-0 av noen råe andreklassinger. Vi hylte og skreik og bua :-) Men vår barn gjorde en kjempejobb og var SÅÅÅÅ fornøyde for at de andre bare vant 11-0. Kampen før tapte de 24-0....

I dag er det kamp igjen. Og jeg håper så inderlig at det er et førsteklasselag, slik at de i allefall får inn ett mål!

Og i går sparket jeg fotball i hagen sammen med gutten min og kameraten. Og det er jo faktisk litt moro :-)

Min lille er 6 år, å plutselig er det fotball som er livet. driver med den ballen hele tiden. N

å er han for liten til å begynne på laget enda men ser for meg noen helger og ettermiddager i årene fremover fylt med forball. Og det på tross av ingen av foreldrene eller storebroren er det minste interessert.

Bare lurer på hvor denne interessen komme ifra???

(måtte ut på gresset å spille litt med han i går...)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...