Gå til innhold

Utidig å påstå at en person har en forstyrrelse?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, det er ikke utidig å oppfordre vedkommende til å søke hjelp. Derimot ville jeg ansett det for umoralsk å være vitne til gjentatte slike episoder uten å forsøke å bevisstgjøre vedkommende .

Prøver å manne meg opp, men det skal bli et sabla bråk.

Hvodan plager han barnet?

Plaging av barn er strengt forbudt.

Stort sett grov kjeft, trakassering, anklager og uendelige gjentagelser av hvor udugelig, dum, gelmsom, ikke gjort, 5 minutter for sent hjemme osv.

Temmelig klassisk spør du meg, men det pågår kontinuerlig.

Annonse

optimisten1365380986

Husk at ord er ikke farlige, kan bare såre deg litt. Men da er det bare å "ta igjen" si det du mener. Sender deg styrke og håper du gjør dette for barnets skyld!

Synes det er meget utidig av deg og ikke gjøre noenting ihvertfall! Men prøv å være saklig så det ikke ender med en usaklig krangel.

Ta på deg rustning og medbring sverdet!

Spøk til side; barn som vokser opp under kritikkverdige forhold er ofte ekstra såre på at andre voksne ikke grep inn tiltross for at de visste.

Stort sett grov kjeft, trakassering, anklager og uendelige gjentagelser av hvor udugelig, dum, gelmsom, ikke gjort, 5 minutter for sent hjemme osv.

Temmelig klassisk spør du meg, men det pågår kontinuerlig.

Typisk eksempel på hvordan man bygger NED barns selvtillit.

Ta sjansen,si ifra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...