Dorthe Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Minstemannen min har det sånn han også. Mye alene og kommer ikke overrens med ungene i bakgården. Jeg har samme erfaring som deg med de to eldste men noen ganger lurer jeg på om ting har forandret seg og at det er grunnen. Foreldre går på lekeplassen og leker med sin egen unge isteden for at ungene leker sammen og det tror jeg har ødelagt mye. Før lekte ungene sammen og foreldrene satt sammen og snakket men sånn er det bare ikke lenger. I hvert fall ikke her jeg bor. Det er nesten bare jeg som slipper inn andres unger på besøk også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231761-det-kan-vel-umulig-v%C3%A6re-sundt-for-en-4-%C3%A5ring-%C3%A5-v%C3%A6re-s%C3%A5-mye-alene-litt-bekymret/page/2/#findComment-1762442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Minstemannen min har det sånn han også. Mye alene og kommer ikke overrens med ungene i bakgården. Jeg har samme erfaring som deg med de to eldste men noen ganger lurer jeg på om ting har forandret seg og at det er grunnen. Foreldre går på lekeplassen og leker med sin egen unge isteden for at ungene leker sammen og det tror jeg har ødelagt mye. Før lekte ungene sammen og foreldrene satt sammen og snakket men sånn er det bare ikke lenger. I hvert fall ikke her jeg bor. Det er nesten bare jeg som slipper inn andres unger på besøk også. Det er mulig det er slik du sier.Jeg ser ingen småbarn rundt her lenger i det hele tatt jeg. Skulle så gjerne ønsket at det hadde vært noen nå, når dagene er lange og lyse. Vi er jo hjemme allerede kl.15.Var ikke så viktig i vinter da det ble tidlig mørkt uansett. Det var så greit når de andre ungene gikk i barnehagen rett borti gata her. Da ble jeg kjent med mange foreldre og vi kunne avtale oss i mellom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231761-det-kan-vel-umulig-v%C3%A6re-sundt-for-en-4-%C3%A5ring-%C3%A5-v%C3%A6re-s%C3%A5-mye-alene-litt-bekymret/page/2/#findComment-1762639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jippi det går så bra Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Vi har nok følt oss litt ensomme som nyinnflyttet en stund. Men jeg nevnte for et par foreldre i barnehagen at de bare måtte ta kontakt hvis ønskelig med lek i helger etc. Og det gikk en liten tid også gjorde de det. Ellers når barna begynner på skolen blir de gjerne med på fritidsaktiveter, og av og til før de begynner på skolen og, og da blir de både kjent med andre og foreldrene også. Du kan jo oppmuntre om at hun kan spørre etter andre barn. Eller melde henne inn på en aktivitet som passer for hennes alder. Det går seg nok til skal du se!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231761-det-kan-vel-umulig-v%C3%A6re-sundt-for-en-4-%C3%A5ring-%C3%A5-v%C3%A6re-s%C3%A5-mye-alene-litt-bekymret/page/2/#findComment-1764860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.