Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest alex00

Vet ingenting om streiken, men jeg håper VIRKELIG at dere kommer dere av gårde, og at dere får sønnen deres på planlagt dag.

Vi gleder oss til dere kommer hjem, og ønsker dere alt mulig LYKKE TIL :-)

Ikke bry dere om teite innlegg fra alex00, GRRRRRRRRRRR

nei, så morsomt da:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231782-streiken-i-colombia/#findComment-1760725
Del på andre sider

Hei Leomari!

Vi er nå i Colombia og kan fortelle deg at det er intet nytt om streiken. Vi snakket med Liliana (kontaktperson i Bogota) i går og hun trodde streiken kom til å vare fram til valget som er nå på søndag. Hva som skjer etter det er litt usikkert. Vi belager oss i alle fall på at vi må være her i minst 3-4 uker til selv om det mangler kun en dag til i retten for å få sentencia. Saken er den at en del av dommerne vil være opptatt med valget i et par uker etter valget og da skjer det jo heller ikke noe i rettssystemet. Jeg skal ikke si at jeg skjønner alt som foregår, men at man må være tålmodig er jo helt sikkert.

Vi "må " kanskje dra en tur til til karibien - og stakkars oss!! Det finnes verre måter å fordrive tiden på!!!

Vi har nå snart vært her i 5 uker og regner med at vi kommer godt oppunder hvis ikke over de 8 ukene som er stipulert. Vi bruker jo tiden godt til å bli kjent med gullet vårt og koser oss alikevel.

Lykke til hva dere enn bestemmer dere for!

Colombiahilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231782-streiken-i-colombia/#findComment-1760980
Del på andre sider

Hei Leomari!

Vi er nå i Colombia og kan fortelle deg at det er intet nytt om streiken. Vi snakket med Liliana (kontaktperson i Bogota) i går og hun trodde streiken kom til å vare fram til valget som er nå på søndag. Hva som skjer etter det er litt usikkert. Vi belager oss i alle fall på at vi må være her i minst 3-4 uker til selv om det mangler kun en dag til i retten for å få sentencia. Saken er den at en del av dommerne vil være opptatt med valget i et par uker etter valget og da skjer det jo heller ikke noe i rettssystemet. Jeg skal ikke si at jeg skjønner alt som foregår, men at man må være tålmodig er jo helt sikkert.

Vi "må " kanskje dra en tur til til karibien - og stakkars oss!! Det finnes verre måter å fordrive tiden på!!!

Vi har nå snart vært her i 5 uker og regner med at vi kommer godt oppunder hvis ikke over de 8 ukene som er stipulert. Vi bruker jo tiden godt til å bli kjent med gullet vårt og koser oss alikevel.

Lykke til hva dere enn bestemmer dere for!

Colombiahilsen fra

Takk for svaret ditt.

Dette er så håpløst. Men det er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente. Vi må bare håpe på det beste, Dere får ha en flott tur til karibien og kos dere masse!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231782-streiken-i-colombia/#findComment-1761108
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...