Gå til innhold

Du er diskiminerende NHD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå synes jeg du tolker nhd sine utsagn litt sært. Han (og en del andre brukere) har uttrykt et ønske om at man benytter andre fora enn psykiatriforumet til det som minner om "skravling", og at man begrenser seg mht hvor mange innlegg man poster på dette forumet som ikke har relevans til psykiatri.

Hvorfor er det vanskelig å bruke enten åpent forum, meldingeforumet eller andre kanaler for prating, fremfor å si alt man måtte ha lyst til på dette forumet?

Gjest Lysglimt

Nå synes jeg du tolker nhd sine utsagn litt sært. Han (og en del andre brukere) har uttrykt et ønske om at man benytter andre fora enn psykiatriforumet til det som minner om "skravling", og at man begrenser seg mht hvor mange innlegg man poster på dette forumet som ikke har relevans til psykiatri.

Hvorfor er det vanskelig å bruke enten åpent forum, meldingeforumet eller andre kanaler for prating, fremfor å si alt man måtte ha lyst til på dette forumet?

Fordi andre for lov å si "hva de vil" her....

Men enkelte bli "vist døren" fort,det er det jeg reagerer på.

Hvorfor?

Fordi andre for lov å si "hva de vil" her....

Men enkelte bli "vist døren" fort,det er det jeg reagerer på.

Hvorfor?

Man har alltid fått lov til å si stort sett hva man vil på dette forumet. Men man får ikke nødvendigvis anledning til å si det et utall ganger ukentlig.

Det er også stor forskjell på at mange av oss tillater oss noen små "på siden"- kommentarer og det å lage lange tråder med temaer som ikke har noe med psykiatri å gjøre.

Det handler vel egentlig bare om å ta hensyn til forumets brukere som helhet, og å utvise noe moderasjon mht hvor stor plass man opptar?

Gjest overleveren

Man har alltid fått lov til å si stort sett hva man vil på dette forumet. Men man får ikke nødvendigvis anledning til å si det et utall ganger ukentlig.

Det er også stor forskjell på at mange av oss tillater oss noen små "på siden"- kommentarer og det å lage lange tråder med temaer som ikke har noe med psykiatri å gjøre.

Det handler vel egentlig bare om å ta hensyn til forumets brukere som helhet, og å utvise noe moderasjon mht hvor stor plass man opptar?

Eller i noen tilfeller så kan det vel også hende at de andre skal ta hensyn til de få som faktisk har behov for å komme ut med sitt overfokuserte tema?

Vi skriver jo ikke det som du betegner som ukentlig repetisjon for å plage noen.

Dessuten er det ikke repetisjon. Dersom man leser mellom linjene. Ja, også direkte.. SÅ vil man se en utvikling... ikke kanskje hver uke er det så lett å se.. men over en måned eller to bør man kunne se det?

Tusen takk for et godt innlegg i slitenhetstråden min forøvrig, Tusen takk!!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...