Gjest Supapupa Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Har sendt inn innlegg her tidligere angående sikring av barn i bil. Har nå fått leid en bilstol til den lille jenta som kommer på besøk til oss. Nå tenker jeg litt på hvor hun skal sove. Kan hun sove i vanlig seng sammen med mamman når hun er 1,5 år eller bør jeg kjøpe en reiseseng? 0 Siter
puppola Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Reiseseng er jo sikrere i og med at hun ikke kan falle ut- hdet spørs hva hun er vandt til? hvis hun ligger i stor seng hjemme, sikkert ikke når hun er så liten? så kan hun jo det hos deg og men tror jeg ville fått tak i en reiseseng- de koster ca 300,- på Baby shop og er kjempepraktiske- har brukt vår masse- litt hard i bunnen- ta bare en solstolpute under lakenet så er det verdens beste seng! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Det må du vel spørre mammaen om? Jeg har aldri pleid å dele seng med mine barn, og ville nok blitt litt overrasket om jeg var invitert til å overnatte borte, og det var forventet at jeg skulle dele seng med barnet i vanlig seng. På den annen side - jeg hadde ikke forventet at vertskapet stilte med barneseng heller. Om du ikke har en barneseng/reiseseng til overs foreslår jeg du tar en telefon til moren og spør om hun kan ta med en, eller om hun evt. kan dele seng med barnet. 0 Siter
Gjest hos oss Skrevet 24. mai 2006 Skrevet 24. mai 2006 Spør mammaen. De fleste småbarnsforeldre har en reiseseng, men den er tung å ta med hvis man ikke kommer med bil. Den er ikke dyr, men er jo litt tungvint å anskaffe hvis man ikke har god oppbevaringsplass til senere. Kanskje du kjenner noen som har barn i nærheten av der du bor? Det er bare hyggelig å kunne låne bort reisesengen sin en helg! En halvannetåring faller fort ut av sengen, hvis hun er vant til å sove i sprinkelseng. Selv om hun sover innerst mot veggen (innenfor mor) skal hun vel legge seg noen timer tidligere.. Så spør mor, eller lån / kjøp en seng. Ring barneutstyrsbutikker i nærheten, har de reiseseng på tilbud koster det under 300. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.