Gå til innhold

Bekymret for meg

Anbefalte innlegg

Gjest Violsa
Skrevet

Er bekymret for meg selv. Har nesten ikke sovet siden søndag. Og har hatt enormt stor nettbruk. Skulle legge meg i går men så ble jeg sittende og chatte , også bare måtte jeg lese ferdig en rapport jeg fant. Og plutselig var det formiddag og jeg skulle til sosionomen.

har prøvd å lagt meg å sove og kjenner jeg er utslitt og sliten. Men så er det som jeg kjenner jeg blir nummen i bein og armer. Også blir jeg redd..så må jeg liksom bevege på meg og stå opp. Kjenner at kroppen slapper av. Men hjernen bare vil ikke slå seg av. nå vurderer jeg seriøst å ta taxi til butikken og kjøpe øl

jeg må jo sove. skulle tatt synstest i dag men er så trøtt og øynene er så slitne og jeg føler jeg sovner.

mener ikke å klage så mye og kanskje være dramatisk. Men jeg er så ute og kjører nå.

Jeg kjøpte 12 øl som jeg drakk på fredag kveld. Og jeg husker søren meg ikke om jeg la meg. Jeg satt ihvertfall foran pcen til prozak nation og grand prix var ferdig. Så er jeg ganske sikker på at jeg sov godt natt til søndag.

Og jeg sov 3 timer på mandag.

Jeg har begynt brått på cipralex og også sluttet på de. så kanskje de stoffene sitter i kroppen enda

og ja jeg vet jeg har alkoholproblem. men drikker aldri i ukedagene.

Skrevet

uff. synes litt synd på deg. Har du ikke noe fin musikk som du kan høre på, eller noen å ringe til? Jeg oppfatter deg ihvertfall som et fint menneske. Håper du får det bedre etterhvert. Tiden flyter fremover, men fortiden ligger igjen på stranden.

Gjest Veronika27
Skrevet

uff. synes litt synd på deg. Har du ikke noe fin musikk som du kan høre på, eller noen å ringe til? Jeg oppfatter deg ihvertfall som et fint menneske. Håper du får det bedre etterhvert. Tiden flyter fremover, men fortiden ligger igjen på stranden.

Det var fint skrevet av deg canticle c",)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...