Gå til innhold

GLAD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blessed woman x 2

Hei Blessed Woman x 2...

Da ligger vi helt likt - vi fikk også sendt alle papirene til AF idag ;-)

Deilig å vite at de er avgårde - nå er det bare å håpe på at oversettelse etc går radig...

Kjempeglad!!!

Hei smitsi!

Så morsomt at vi har sendt papirene inn til AF på samme dag. Syntes ikke det er lenge siden jeg leste at dere var blitt godkjente, så dere er super raske.Det er godt å få disse papirene avgårde.Dette er tredje gangen for oss, og vi gleder oss så. Er det første eller andre, tredje.. gangen for dere? Kanskje dokumentene blir sendt til Etiopia på likt også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231940-glad/#findComment-1763739
Del på andre sider

Hei smitsi!

Så morsomt at vi har sendt papirene inn til AF på samme dag. Syntes ikke det er lenge siden jeg leste at dere var blitt godkjente, så dere er super raske.Det er godt å få disse papirene avgårde.Dette er tredje gangen for oss, og vi gleder oss så. Er det første eller andre, tredje.. gangen for dere? Kanskje dokumentene blir sendt til Etiopia på likt også?

Ja, vi er vel litt ivrige i tjenesten ;-) Godkjennelsen kom på fredag og papirene ble sendt onsdagen etter... Bor for tiden i utlandet og da var alle så hjelpsomme de dagene vi var i Norge for å få fikse ting og tang, det gikk jo kjemperadig!

Dette er vår første adopsjon og vi gleder oss supermasse! Kanskje får vi hente hjem på likt - det hadde vært betryggende og hatt med noen drevne og erfarne på turen.

Hvor lang tid tar det som regel før AF sender papirene videre til Etiopia? Og hvor lenge har dere måtte vente før tildeling de andre gangene?

Veldig koselig å høre fra deg ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231940-glad/#findComment-1763806
Del på andre sider

Blessed woman x 2

Ja, vi er vel litt ivrige i tjenesten ;-) Godkjennelsen kom på fredag og papirene ble sendt onsdagen etter... Bor for tiden i utlandet og da var alle så hjelpsomme de dagene vi var i Norge for å få fikse ting og tang, det gikk jo kjemperadig!

Dette er vår første adopsjon og vi gleder oss supermasse! Kanskje får vi hente hjem på likt - det hadde vært betryggende og hatt med noen drevne og erfarne på turen.

Hvor lang tid tar det som regel før AF sender papirene videre til Etiopia? Og hvor lenge har dere måtte vente før tildeling de andre gangene?

Veldig koselig å høre fra deg ;-)

Det fins ikke noe bedre å være ivrig når det gjelder å få barn. Det at vi har fått to barn fra Etiopia har bare vært helt fantastisk.De var 7mnd og 6 mnd. når vi fikk de i armene våre. Først fikk vi gutten og så fikk vi jenta.

Jeg regner vel med ca litt over en mnd kanskje før papirene blir sendt til Etiopia.Det tok ca.9 mnd før vi fikk tildeling på jenta og det tok ca.7 mnd. før vi fikk tildelingen på gutten. Nå sier de at vi må vente 8-10 mnd.,men de tidene kan variere. Det som jeg syntes var verst var at vi måtte vente ca.4 mnd før vi kunne komme ned, etter at vi viste at der nede var lille gutten/jenta VÅR. Heldigvis tror jeg ikke det tar så lang tid nå. Så det er godt at tidene forandrer seg.Snakkes!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/231940-glad/#findComment-1763995
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...