Gjest skal Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Tenker så mye på følelser for tiden. Opplever de på en annen måte enn før. Sterkere ja. Men også til tider klarere. Ikke bare en grøt, vondt forvirrende, men går å sjeldne ut sorg, sinne, smerte, vemmelse. Som om de har fått ulike farger. Fortsatt tett filtret sammen og ofte kaotiske, men allikevel mulig å skille fra hverandre. Er det ikke rart? Men så er det dette med depresjon. Er så vanskelig å skille iblant. Før var de liksom - like? Nå tenker jeg litt at depresjonen en sykdom. Sorg er for jævlig, om dere unnskylder, men ikke sykt. Jeg er redd for depresjonen. Men sorgen er så vond! Så stor. Føles som et uendelig hav. Er redd for den. Vet ikke at den tar slutt. Jo, vet med hodet, men klarer ikke å stole på det. Men når jeg holder sorgen på avstand lurer depresjonen. Følelsesløsheten. Tomheten. Meningsløsheten. Føler meg klemt mellom disse to. Vet jeg må slippe til sorgen en dag, bare ikke riktig enda, vær så snill.. hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231967-om-depresjon-og-f%C3%B8lelser/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.