Gå til innhold

Forumet er ikke det det var

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Violsa

Ja , jeg er enig.

Av og til er det lett å glemme seg men prøver så godt jeg kan å skjerpe meg å ikke pludre.

nå har ting gått helt av skaftet.

jeg kan ofte skrive følelsesutbrudd og tanker og ting som kanskje ikke direkte er kjempe konstruktive saklige psykiatri spørsmål.

er ikke helt sikker på hva som er greit og hva som ikke er greit.

er usikker

Gjest Moderator

Slik som dette forumet nå utvikler seg, ser vi det som nødvendig å iverksette tiltak vi vanligvis ikke ønsker å bruke. Siden våre oppfordringer om å følge visse retningslinjer åpenbart ikke blir respektert, ser vi oss nødt til å stenge enkelte brukere ute fra forumet.

Brukere som ikke klarer å respektere vårt ønske om at dette forumet skal ha et faglig forsvarlig innhold, stenges i første omgang ute til 1. juli.

Slik som dette forumet nå utvikler seg, ser vi det som nødvendig å iverksette tiltak vi vanligvis ikke ønsker å bruke. Siden våre oppfordringer om å følge visse retningslinjer åpenbart ikke blir respektert, ser vi oss nødt til å stenge enkelte brukere ute fra forumet.

Brukere som ikke klarer å respektere vårt ønske om at dette forumet skal ha et faglig forsvarlig innhold, stenges i første omgang ute til 1. juli.

hei webmaster. du er litt ekkel. uff.

Annonse

Gjest blitt trist

Takker for det.

Gjest blitt trist

Ja, her var det en uhyggelig stemning nå:(

Men jeg har sikkert pludret altfor mye selv. Unnskyld, skal ikke gjenta seg.

Jeg også har nok vært med på littegrann, men ikke mye her inne. Synes forumet har forandret seg de siste årene. Følte meg mer hjemme her før.

Nå har ikke jeg vært her inne så lenge at jeg vet hvordan det var. Men tenker jeg har pludret litt unødig her inne, det beklager jeg. Litt vanskelig å begrense seg når man finner så mange med samme tanker og følelser. Skal heller ta slike ting til meldinger/åpent forum fra nå. For det går vel an?

Bra med en opprydning..

Gjest leiavdette

Hvilke retningslinjer vil du bruke for dette forumet da?

Slik som jeg ser det, så burde psykiatri-forum være et forum for vitenskapen om psykiske lidelser, dvs diagnoser, symptomer, behandling og medisiner slik det vanligvis brukes i psykiatrien, og råd, spørsmål og erfaringer omkring dette. Alternative teorier, pludring og kjefting kunne heller hatt et annet forum. Jeg mener ikke at NHD skal gå gjennom og sjekke at alle innlegg er "politisk korrekte", men at tonen her inne burde være saklig, slik at dette blir et oversiktlig sted å finne informasjon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...