Gjest ingen signatur nå, men vil gjerne ha litt råd egentlig... Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg har et dumt spørsmål tror jeg. Men greia er den at jeg har hatt en fryktelig sterk opplevelse, der jeg på grunn av noe som skjedde i miljøet, følte at jeg visste ikke hvem jeg kunne stole på. Dette var reelt fordi en person hadde gått bak ryggen min og fått andre. De jeg hadde mest tillit til å snakke med om sensitive ting, og hun har også prøvd å få min psykolog til å "beskytte" mot meg. Jeg kom inn i en dyp krise fordi dette trigget de fleste av mine traumatiske opplevelser. Lenge har jeg hatt generell angst, sosial angst osv. Denne angsten har vært som en klump i mellomgulvet, som regel alltid tilstedeværende, uten at jeg har latt den stoppe meg liksom. Men nå, etter en storm der jeg ble så syk at jeg spydde og gikk ned 8 kg på to mnd, og blødde i 18 dager (mensen) så kom jeg ut av det som en annen person hvis du skjønner. og jeg har fått mange følelser i kroppen som jeg ikke kjenner til (hvor banalt det enn høres ut) det som er nå er at jeg har vondt i hjertet, går og har vondt i hjertet i uker og jeg kjenner på en sorg. Er det dette som er hjertesorg? det handler jo ikke om noe kjærlighetsforhold eller noe sånn. Men kroppen min har forandret seg, og jeg har forstått en del av mitt dysfunksjonelle mønster. jeg finner ingen artikler som linker kroppslige symptomer sammen med følelser, jeg skulle gjerne ha visst hva disse nye følelsene er og hva de betyr på en måte.... kan angsten ha forflyttet seg? er dette en sorgprosess over at jeg føler svik fra personer jeg virkelig stolte på? dette blir noe vagt, for jeg kan ikke gi så mange detaljer her. Verkende hjerte, det er det jeg har. samtidig som jeg har mye nytt og godt i livet mitt nå. Jeg fungerer godt i hverdagen og koser meg sammen andre mennesker. Men hva er denne smerten? Lurer jeg på... ble langt men. Jeg håper du kan svare nhd, eller frosken eller thinkerbell, eller Liza i London. Skulle veldig gjerne snakket med Liza i London. hun kan kanskje svare meg på alt dette uten at jeg kan gå nærmere inn på ting akkurat her. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/231995-hei/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.