Gå til innhold

En erklæring fra meg til dere alle sammen.

Anbefalte innlegg

bugge -jenta

1) Jeg har ikke tenkt å gi opp dette forumet. Dette skal ordne seg med litt tid. Tålmodighet er vel noe vi mange har trening i her.

2) Jeg gir meg ikke. Vel er jeg nede, men vil dele mine egne ord som gir meg styrke.

Håper noen andre kan kjenne på styrken de har også. Skulle gjerne sunget den for dere

(....) betyr pause:o)

KOM!

Kom....Kom...

Meg har du aldri møtt før

Kom ....Kom.....

Hvis du tør..(....)

Kom hit!

Møt mitt veldige sinne

Kom og kjenn

Jeg har funnet det dypt her inne(....)

Kom all min angst

Velt over meg i mitt mørke

Jeg skal ha øynene åpne

til jeg kan se(....)

Kom alle spisse ord

Her skal jeg stå

Jeg vernes av mitt skjold

Meg kan de ikke nå(.....)

Kom med dine klamme hender

Jeg skal knuse hud og bein

Trodde du jeg skulle glemme?

Hør - min - stemme!(....)

Kom all min skam

Aldri var du helt min

Jeg skal knipse deg bort(knips)

Slik, så var det gjort!(.....)

Kom med et kjempestort speil

Jeg kler meg splitter naken

Jeg skal ikke blunke

før jeg kan elske!(.....)

Kom all min sårhet

Du er trygg hos meg nå

jeg verner deg med min kraft

ren, sterk og rå.(....)

Kom til meg liv

Jeg tar hva du gir

jeg har kjent det meste før

Så kom...kom...

Jeg skal leve til jeg dør!(....)

Jeg skal lide, jeg skal tape

Jeg skal sørge, jeg skal gråte

Kom....Kom....

Jeg skal danse, elske, skape

Jeg skal leve livets gåte

av himmel..Kom!

av helvete...Kom!

Jeg skal leve til jeg dør

_Meg_ har du aldri møtt før!!!

Ha en fin kristelig himmelfartsdag, som han sa programlederen på URIX:o)

Fortsetter under...

Hei,

Kjempefint at du fortsatt er her:) At du lar ting komme, lar det slippe ut igjen, at du er så flink å gi råd og støtte, at du selv kan sette ord på dine følelser og at du gjør alt dette..

Du bugge-jenta er vis du, har så mye lurt å si. Tipper det kommer av erfaring og ikke en liten pensum-bok, noe som gjør rådene dine gode og lette å ta inn. Så nå når jeg vet du har det tungt, vil jeg si alt. Men det er det ikke plass til her..

Så jeg sier heller dette. Alle har sin egen historie og alle har sine egne savn. Det gjør meg vondt å lese om barna du ikke har. Og selv om du ikke er barnløs, så er det i din fulle rett å sørge over dette. Men håper du klarer å se det fine du har i det du har og ta det til deg. Samtidig som du lar sorgen komme når det presser på..

Og så var det det med vennskap. Du høres ut som en god person, ellers hadde ikke andre komt med sine problemer til deg. Tror du ikke de vil høre på deg da? Hvorfor ikke gi det en sjans? Kanskje likevekten i forholdet hadde komt da.. tror jeg.. (ååå,så mye lettere det er å gi råd enn å følge dem selv..men jeg mener dette,det gjør jeg..)

og til slutt. du betyr mye for så mange her inne og fortsett å skriv dine tanker. de er fine!

bugge -jenta

Hei,

Kjempefint at du fortsatt er her:) At du lar ting komme, lar det slippe ut igjen, at du er så flink å gi råd og støtte, at du selv kan sette ord på dine følelser og at du gjør alt dette..

Du bugge-jenta er vis du, har så mye lurt å si. Tipper det kommer av erfaring og ikke en liten pensum-bok, noe som gjør rådene dine gode og lette å ta inn. Så nå når jeg vet du har det tungt, vil jeg si alt. Men det er det ikke plass til her..

Så jeg sier heller dette. Alle har sin egen historie og alle har sine egne savn. Det gjør meg vondt å lese om barna du ikke har. Og selv om du ikke er barnløs, så er det i din fulle rett å sørge over dette. Men håper du klarer å se det fine du har i det du har og ta det til deg. Samtidig som du lar sorgen komme når det presser på..

Og så var det det med vennskap. Du høres ut som en god person, ellers hadde ikke andre komt med sine problemer til deg. Tror du ikke de vil høre på deg da? Hvorfor ikke gi det en sjans? Kanskje likevekten i forholdet hadde komt da.. tror jeg.. (ååå,så mye lettere det er å gi råd enn å følge dem selv..men jeg mener dette,det gjør jeg..)

og til slutt. du betyr mye for så mange her inne og fortsett å skriv dine tanker. de er fine!

Takk du vakre perle:o)

Jeg kommer til å bli litt mindre aktiv en liten stund her. Men jeg forsvinner ikke, og kommer nok innom i ny og ne.

Jeg må bare være litt i mitt eget, og jeg vet det kommer bedre dager, men ikke helt når.

Men de kommer. Livet har vist meg det mange ganger. Men er man nede, er man det også.

Jeg konsentrerer meg om sønnen min , og bruker kreftene på ham. Takk for gode ord. Du har gått en vei her du også siden jeg kom i kontakt med deg, med ditt første nick.

Klem

Annonse

bugge -jenta

Hei,

Kjære deg, som jeg så umiddelbart har fått sansen for. Dette innlegget var egentlig til Ellipse, som jeg har "kjent" litt lenger enn deg. Det går rusk i hodet mitt for tiden, og med nye nick her og der. Du skjønner jeg trenger en liten pause...

Om et år hadde jeg skrevet det samme til deg:o) Vedder mye på det. Beklager rotet. Takk for dine ord.

Hodet mittt er litt kaputt.

Klem

Kjære deg, som jeg så umiddelbart har fått sansen for. Dette innlegget var egentlig til Ellipse, som jeg har "kjent" litt lenger enn deg. Det går rusk i hodet mitt for tiden, og med nye nick her og der. Du skjønner jeg trenger en liten pause...

Om et år hadde jeg skrevet det samme til deg:o) Vedder mye på det. Beklager rotet. Takk for dine ord.

Hodet mittt er litt kaputt.

Klem

:)

Lykke til i mellomtiden! Sender deg mange styrkende tanker..

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...