Gå til innhold

Kan dere ikke si noe fint om meg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anonym fordi jeg ikke orker mer dritt fra deg

Nei, dessverre. Jeg kan ikke komme på en eneste ting som er fint ved måten du fremtrer her inne.

Til din unnskyldning er du åpenbart veldig syk. Du ville gjort deg selv og alle oss som du har trakasert her inne en stor tjeneste ved å frivillig legge deg inn på psykiatrisk avdeling.

God bedring

Jeg kjenner deg ikke canticle, men det er ikke vanskelig å se at du har det vondt! Du har iblandt en ærlighet og direkthet (heter det vel ikke men pytt..) som jeg beundrer!

Og - du sier unnskyld! DET er viktig og vansklig og noe av det fineste mennesker kan gjøre.

Ble sint i går da du snakket vond om mennesker jeg vet har det vondt nå, og blir det sikkert igjen. men har ingen grunn til å tro at du er et dårlig menneske canticle.

ønsker deg en fin dag, hilsen

Gjest LucySky

Canticle betyr - som du helt sikkert vet lovsang.

Det brukes også om Salomos høysang.

Jeg tror du strever så forferdelig med å få kontroll over og orden på tankene dine, men du skal ikke bruke Dol til det. Kan du ikke gjøre som du er anbefalt, for din egen skyld mener jeg? Be om hjelp, ikke være så redd for det?

Alt hatet og ordstrømmene mot psykiatrien som du og han med alle nickene driver med her inne, det lyser jo av angst for å slippe taket og våge seg til å bli hjulpet.

Jeg har plantet masse petuniaplanter nå, og håper ikke regnet tar dem. Ha en god dag, canticle.

Annonse

Gjest Lysglimt

Tror ikke du er en slem person,det har jeg aldri trodd,har forstått at du sliter veldig,at du egentlig føler deg liten og redd,mye rart som kan "komme ut" av en da,men tror ikke du er ond.

Alle skal dø en gang,det er sikkert,men tror ikke du skal dø nå...:)

Håper du får hjelp og kommer deg ut av "dette" snart,for du kan ikke ha det sånn.

Det er ikke bra for deg,ikke andre heller.

Jeg kjenner deg ikke canticle, men det er ikke vanskelig å se at du har det vondt! Du har iblandt en ærlighet og direkthet (heter det vel ikke men pytt..) som jeg beundrer!

Og - du sier unnskyld! DET er viktig og vansklig og noe av det fineste mennesker kan gjøre.

Ble sint i går da du snakket vond om mennesker jeg vet har det vondt nå, og blir det sikkert igjen. men har ingen grunn til å tro at du er et dårlig menneske canticle.

ønsker deg en fin dag, hilsen

takk

bugge -jenta

Jeg trodde vi haddde en grei tone canticle, men jeg forstår at du har skrevet noe mindre fint om meg. Jeg vet ikke hva det var, for det ble slettet, men hvis du vil si unnskyld, eller synes du har en grunn til det, har du anledningen nå.

Du trenger ikke svare, men du har anledning til å gjøre opp hvis du vil. Jeg kan ikke se at jeg skulle ha gjort noe mot deg her inne. Jeg vet det kanskje er det du strever med som ligger bak, men den tar ikke bort evnen til å si unnskyld hvis det er på sin plass.

vennlig hilsen

Vennnlig hilsen

Jeg trodde vi haddde en grei tone canticle, men jeg forstår at du har skrevet noe mindre fint om meg. Jeg vet ikke hva det var, for det ble slettet, men hvis du vil si unnskyld, eller synes du har en grunn til det, har du anledningen nå.

Du trenger ikke svare, men du har anledning til å gjøre opp hvis du vil. Jeg kan ikke se at jeg skulle ha gjort noe mot deg her inne. Jeg vet det kanskje er det du strever med som ligger bak, men den tar ikke bort evnen til å si unnskyld hvis det er på sin plass.

vennlig hilsen

Vennnlig hilsen

Unnskyld. Håper karmaen min nå ble litt bedre. Ha en fin helg. Forøvrig så tok jeg bare noen nick som jeg husket, og skrev et eller annet om disse. Jeg er to personer, men i dag er jeg meg selv.

vennlig hilsen

Vennnlig hilsen

Du var bare en av flere som ble nevnt på en negativ måte, og jeg tok det ikke så alvorlig for min egen del.

bugge -jenta

Unnskyld. Håper karmaen min nå ble litt bedre. Ha en fin helg. Forøvrig så tok jeg bare noen nick som jeg husket, og skrev et eller annet om disse. Jeg er to personer, men i dag er jeg meg selv.

Takk for din unnskyldning. Du er tilgitt:o) Håper du har det bra i dag. Ha en god helg.

Vennlig hilsen

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...