Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har lett på nettet - men ikke funnet det. Jeg ser for meg en liten klappseng som vi kan få i bilen - til en 4-åring som bare er 104 lang. Vi vil ikke ta med sånn babyseng - det blir å fornærme henne.

Tenkte først å ta med en madrass fra benken i campingvogna - den er sånn 150 lang omtrent -men da vil hun bli liggende nede på gulvet, mens de andre jentene ligger i senger. Vi har leid et hus hvor det hadde vært fint med en sånn reiseseng - i 14 dager.

Orker ikke dra på en svær IKEA-reiseseng - for det har vi altså.

Men finnes det ikke noe annet så gjør vi vel det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232026-finnes-det-barnereisesenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min femåring elsker reisesengen sin, som er en oppblåsbar madrass med integrert sengetøy med prinsessemotiv... kjøpt på Jysk.

Men hun blir liggende på gulvet, da.

DET var lurt! - skal ta meg en tur til JYSK ja - og lett å frakte da gitt! Det viktigste er at hun ikke skal føle seg "annenrangs" :()

DET var lurt! - skal ta meg en tur til JYSK ja - og lett å frakte da gitt! Det viktigste er at hun ikke skal føle seg "annenrangs" :()

Ja, det er veldig stas med den sengen. Og så tar den liten plass. Om dagen skyver jeg den under min seng.

Det er noen år siden vi kjøpte den, så hvis Jysk ikke har dem lenger, har jeg også sett dem på Toys'rUs.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...