Gå til innhold

smerter i rumpe og lår


dione1

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 21 år som trener regelmessig, men jeg lurer nå på pm jeg har overtrenet eller forstrukket noe. Enkelte muskelgruppen trener jeg hver dag, feks mage og rumpe/lår. Tar feks; 70 knebøy per dag. På mandag tok jeg meg en skikkelig treningsøkt på sånn, vet ikke hva den heter, men man ligger på en sånn maskin, og spenner fra med føttene. Mulig dete r leggpress? Etter dette har jeg bare blitt stølere og stølere, og da kun på venstre side. Idag gjør det så vondt at jeg verger meg for å gå..det gjør vondt å tråkke ned på foten,da iler smertene oppover låret..Samme hvis jeg snur foten litt, eller skal løfte den opp..Grusomt vondtHva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...