Gå til innhold

Jeg savner sånn det gamle gamle DOL...

Anbefalte innlegg

Gjest ut med deg

Saver dem og alt. Der slapp jeg å få dritt av idioter som det er en del av her.

skjerp deg nå da, du! det er ingen som sender mer dritt enn deg for tiden.

legg merke til at cheer er en skikelig dame, hun har ikke sagt noe personlig stygt til deg, selv etter alt du har gjort mot henne.

du er en taper!

Fortsetter under...

Gjest hurra2

skjerp deg nå da, du! det er ingen som sender mer dritt enn deg for tiden.

legg merke til at cheer er en skikelig dame, hun har ikke sagt noe personlig stygt til deg, selv etter alt du har gjort mot henne.

du er en taper!

Heh, bare tull. Cheerleader var ikke der engang når Poe fantes. Desutten så kan du lese flere artikkler der cheerleader har sagt dritt. Hvis du mener at å reagere på fol som snakker dritt er å spre dritt så skjønner jeg meg ikke helt på deg.

Heh, bare tull. Cheerleader var ikke der engang når Poe fantes. Desutten så kan du lese flere artikkler der cheerleader har sagt dritt. Hvis du mener at å reagere på fol som snakker dritt er å spre dritt så skjønner jeg meg ikke helt på deg.

hvem er denne Poe?

hvem er denne Poe?

Poe.. for meg var han en skikkelig gledesspreder med dikt, sitater og fine innlegg hele tiden. Han og Ali Baba var standard folka her inne, og det var aldri noe annet å gjøre enn å smile når man leste innleggene deres.. I miss those guys.

Koz fra en gammel traver her nå.. hihi;

Annonse

Poe.. for meg var han en skikkelig gledesspreder med dikt, sitater og fine innlegg hele tiden. Han og Ali Baba var standard folka her inne, og det var aldri noe annet å gjøre enn å smile når man leste innleggene deres.. I miss those guys.

Koz fra en gammel traver her nå.. hihi;

:-)

Hyggelig å høre :-)

*husker deg og da*

Jeg som alltid forbandt navnet ditt med Espen Lind :-)

JA!

Jeg savner Poe, AliBaba, Funlight, Peakjenta, rødtråd, Megvel...

osv...

Jeg husker også alle de du nevnte, + noen til.

Jeg lurer litt på hvordan det går med Funlight også.

Hun ...ja..jeg lurer litt på det bare.. ingen som har noe "kontakt" med'a?

Christian Anker, redaktør

Jeg er enig med conan.

Ting går i bølger -oigså deltagelse i DOL, go at en savner noen, synes ting var bedre før, osvosv er det ikke ås mye en kan gjøre med! Ting er stort sett best slik vi husker det fra "nyforelskelsen".

Men noe har selvfølgelig også skjedd i overgangen fra å være "liten" til å bli "stor". Foreldreforumene fungerer dårlgiere nå, enn da alt var plassert på ett sted. Det blir rett og slett færre interesante svar på temaer som blir tatt opp. Før hadde en oversikten og hang seg lettere på forskejllige tråder.

Et tips dengang, og også nå hadde vært å bruke litt tid på en god FAQ, hvor en kunne henvise folk, og slik at en også følte at en gjorde en jobb som varte litt legner når en tok seg god tid på å svare.

Som helseportal har det blir flere postive ting: flere spesialister. Men nå er en ikke lenger sikker på å få svar, det var en før. Og når jeg tipser andre på at de kan stille spørsmål her, og så får de ikke svar på ting de er bekymret for, da gjør jeg det ikke igjenn....Tidligere fikk en i alle fall tips av andre om ikke av leger, og det var også til godhjelp! Nå får en ofte hverken eller fordi det ikke er vanlig å gå inn på sykdomsforanene med slike tips, det er jo "legenes arena". Og fordi det er blitt litt for stort til det.

Hei Pip !

Takk for ditt innspill !

"Et tips dengang, og også nå hadde vært å bruke litt tid på en god FAQ, hvor en kunne henvise folk, og slik at en også følte at en gjorde en jobb som varte litt legner når en tok seg god tid på å svare."

Vi arbeider nå med en slik løsning.

Vennlig hilsen

• 3 år senere...

Jeg husker også alle de du nevnte, + noen til.

Jeg lurer litt på hvordan det går med Funlight også.

Hun ...ja..jeg lurer litt på det bare.. ingen som har noe "kontakt" med'a?

Hei på dere! Jeg husker også den tiden der. Det begynner jo å bli noen år siden nå. Huff så tiden flyr.

Hyggelig å se at folk fortsatt er innom her en liten tur iallefall :)

Ser jo at mange av navnene fra den tiden jeg var her, fortsatt går igjen.

Alibaba og Poe og Funlight og flere til.

Husker Alibaba holdt på med noe musikk greier. Spilte ska eller noe sånt!

Håper alle har det bra. Ønsker alle en nydelig sommer. (skal ønske meg selv det også når jeg er ferdig med alle examener... )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...