Gjest lille sovepille Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Er bipolar 1, rc. Har store problemer m å sovne og å ikke våkne for tidlig. Kan ta 100mg largactil, men jeg får hangover. Bruker 600mg seroquel, iblant blir jeg helt dopa, men for det meste ligger jeg våken i en merkelig tilstand, klarer ikke stå opp, men sovner ikke. Hvis jeg endelig sovner, våkner jeg etter få timer, ca tre. Tåler dårlig stilnoct og imovane, som regel virker de ikke i det hele tatt, og om de skulle så smått virker så ligger jeg der med latteranfall og det bølger og jeg kan stå opp og gjøre merkelige ting. Det er ekstra ille nå om våren og sommeren. Melatonin hadde ingen virkning på meg. Har forsøkt apodorm, men normal dose hadde ingen effekt. bruker litium, lamictal og efexor, også seroquelen og largactil (enkelte dager) på kvelden. skrev søvndagbok for en tid siden, og den ble meget..spesiell. Jeg tappes for krefter, og det passer meg dårlig da jeg vil opp og frem. Noen forslag, fra kloke , (og var det 132 i iq på testen,,) Mr Dahl? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232062-s%C3%B8vnproblemer-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.