ulva Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Jeg begynte med Seroquel fordi jeg ikke sov - ingenting virket. Nå tar jeg 400 mg på kvelden og sover godt på det. Men er veldig trett dagen etter. I tillegg går jeg på Abilify - 22,5 mg i døgnet. Dessuten er jeg plaget med veldig sult. Tidligere gikk jeg fast på Rivotril 0,5 mg og var fornøyd med det. Utvilet ingen avhengighet og sluttet med letthet. Er det noe godt alternativ til Seroquel som ikke gjør meg så fryktelig sulten? Zeldox tåler jeg ikke, og Risperdal blir jeg våken av. Det samme med Solian. Immovane gjør at jeg sovner men vedlikeholder ikke søvnen gjennom natta. Er det greit å bruke Rivotril til dette formålet over tid? Eller finnes det andre gode alternativer? Kan jeg trygt trappe ned Seroquelen og prøve å sove uten? Er jo schizofren, og denne miksturen av Seroquel og Abilify holdt meg frisk i en vanskelig periode som nå er over. Hva tror du? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/232103-nhd-alternativ-sovemedisin/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.