Gå til innhold

i permisjon og positivt jobbmøte!

Anbefalte innlegg

Gjest Mor Åse

må bare skrive om min positive arb.plass.

er nå i permisjon med yngstemann og skal begynne i jobb igjen til neste år.

jeg får både lønnsøkning og bonus i sommer, samt at jeg skal være med på utenlandstur med resten av de ansatte til høsten/vinteren.

når jeg kommer tilbake kan jeg velge stillingsprosenten og arb.tid selv - veldig positivt!

er bare så glad for at jeg har en arb.giver som forstår hva likebehandling betyr.

de forstår også at behovet for redusert arb.tid kun er for en kort periode i livet.

og jeg jobber ikke i det offentlige, men i det private næringsliv.

var bare en liten gladnyhet :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/232215-i-permisjon-og-positivt-jobbm%C3%B8te/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, så herlig. Det er ikke alle som er ille.

Jeg var gravid på intervjuene og fant ikke det ut før rett etterpå, og alikevel fikk jeg jobb og masse gratulasjoner.

Og det er en mannsdominert bedrift.

Er så glad for slike arbeidsplasser finnes jeg,

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...