Gå til innhold

Når det ikke er flere å utnytte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hei33

Skjønner ikke hvorfor du beklager og unnskylder, for så å angripe og være ekkel mot folk igjen,

Du er jo åpenbart en meget psyk person og du irriterer meg med DINE intetsigende innlegg... (jfr. ditt svar til frosken litt lenger ned her), og masse annet idiotisk vrøvl.

Fy flate, sånne typer som deg skulle ikke gått løse...

Godt du vil legge deg inn nå. Håper du blir der leeeeenge!

Fy faen! Grrrrrrrr! :-((((((

Skriver under med mitt eget nick nå:

Skjønner ikke hvorfor du beklager og unnskylder, for så å angripe og være ekkel mot folk igjen,

Du er jo åpenbart en meget psyk person og du irriterer meg med DINE intetsigende innlegg... (jfr. ditt svar til frosken litt lenger ned her), og masse annet idiotisk vrøvl.

Jepp, jeg kjenner den følelsen

Uffda..det er mange her på psykiatriforumet som er psyke i større eller mindre grad. Når det er helt åpenbart at det gjelder i større grad, kan vi ikke da svelge irritasjonen og se gjennom fingrene med en del? Det blir så fort munnhuggeri ellers..

Psyk. Stud.

Jepp, jeg kjenner den følelsen

Jeg skjønner ikke vitsen i å ligge på et så lavt nivå som å begynne å hakke på andre personer. Hvem har behov for det? Folk som blir hakket på selv.

Om noen er syke så burde de da få hjelp og støtte.

Folk, både syke og friske burde virkelig tenke seg om hva de sier til hverandre.

Annonse

Jeg skjønner ikke vitsen i å ligge på et så lavt nivå som å begynne å hakke på andre personer. Hvem har behov for det? Folk som blir hakket på selv.

Om noen er syke så burde de da få hjelp og støtte.

Folk, både syke og friske burde virkelig tenke seg om hva de sier til hverandre.

Jeg er så dritlei av å svare på spørsmål som dette. Nei, jeg hakker ikke på andre. Men jeg tar igjen. Det burde flere på dette forumet gjort, for deres egen del. Livet er ikke et stryk på kinnet.

Gjest Violsa

Jeg er så dritlei av å svare på spørsmål som dette. Nei, jeg hakker ikke på andre. Men jeg tar igjen. Det burde flere på dette forumet gjort, for deres egen del. Livet er ikke et stryk på kinnet.

Forklar hva psykopatene gjør , hva du misliker med dette forumet.

synes du har vært veldig uklar

Forklar hva psykopatene gjør , hva du misliker med dette forumet.

synes du har vært veldig uklar

jeg vet ikke hva psykopatene gjør. Når du skriver et slikt innlegg får jeg angst. Men de du liker, er kanskje psykopater. Jeg er lei av å være nødt til å begrunne mine følelser. kanskje er det kjenntegnet på psykopat -å få andre mennesker til å analysere sine egne følelser. Og nei, jeg tror ikke at du er en psykopat.

Gjest Violsa

jeg vet ikke hva psykopatene gjør. Når du skriver et slikt innlegg får jeg angst. Men de du liker, er kanskje psykopater. Jeg er lei av å være nødt til å begrunne mine følelser. kanskje er det kjenntegnet på psykopat -å få andre mennesker til å analysere sine egne følelser. Og nei, jeg tror ikke at du er en psykopat.

vet ikke jeg , av og til blir jeg oppgitt og får lyst å gi folk et spark i ræva , men jeg får liksom ikke til.

Fordi jeg vet som regel ikke funker. Ihvertfall ikke hvis det kommer fra en fremmed fra nett. Moren min har gitt meg et kraftig spark bak samtidig som hun tilbyr hjelp og støtte som å kjøre meg til trening og psykolog og lignende.

vet ikke jeg , av og til blir jeg oppgitt og får lyst å gi folk et spark i ræva , men jeg får liksom ikke til.

Fordi jeg vet som regel ikke funker. Ihvertfall ikke hvis det kommer fra en fremmed fra nett. Moren min har gitt meg et kraftig spark bak samtidig som hun tilbyr hjelp og støtte som å kjøre meg til trening og psykolog og lignende.

Det bør du sette pris på. sove godt.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...