Gå til innhold

et kunstig univers

Anbefalte innlegg

Gjest Amoline
Skrevet

Jeg ringte han i dag. Så han sprekkene i hjertet mitt? De såre tonene som rant ut av meg? Jeg hører at fuglene synger. Fargene er vakre og himmelen er blå. Grønne blader på trærne.

Jeg drikker for mye og det vet jeg. Det er skremmende. Ser på et bilde av han. Han er den eneste jeg trenger og det har gått altfor mange år. Jeg ser ut av vinduet og grønt og blått skjærer meg inn i øynene. Trær, blad, himmelen..

Vi som var i en båt sammen, ut på havet. Nå er vi på samme klode, og, han er glad i meg, jeg er glad i han.

Men noe skjer med meg og det er ikke godt. Jeg er en kropp og et ansikt som jeg ikke kjenner igjen. Lege-spesialisten jeg var hos i dag sa jeg var normalvektig, men jeg er 20 kg enn slik jeg egentlig er... og folk kjenner meg ikke igjen på gaten..jeg var mye smalere før..

og jeg merker mye som har forandret seg. Det er som om jeg har bomull i hodet. Kan være medisinene. I tillegg drikker jeg..vet ikke. er det for å glemme? Medisinene sløver meg ned. Jeg tror jeg er over-medisinert. Noe skjer med meg. Noe har skjedd. Og jeg VET det. Ingen lege skal fortelle meg det motsatte. Ingen.

Nå er det på tide å gjøre noe med det. Men jeg må gjøre noe med andre ting også. Det var noe som skjedde etter at alt raste sammen. Etter at jeg forsvant..

Jeg falt fra hverandre og plastret meg sammen med det som var feil, men lettest. Men den indre smerten gir seg ikke. "Det gjør meg vondt"

Skrevet

han så antagelig ikke smerten din. Jeg kjenner mine brødre såpass godt. Vil du at jeg skal si noe annet?

thinkerbell
Skrevet

-Hva- gjør deg vondt Amoline? Hva har hendt deg? Hva er det som gjør at du føler deg så "utenfor"...?

De følelsene du har nå, det du beskriver så godt, er vanlig å kjenne når man bruker endel medisiner. Har du undersøkt med din lege om det du går på er riktig dose for deg? Fungerer medikamentene? Hvor rammet er du? Hva slags liv har du, klarer du å henge med?

Varm og god tanke til deg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...